Independer Forum

koers-kompas woekerpolis?

Reacties
13
  1. Dirk Doornbos
    [quote="h. van veen"]Vandaag eindelijk mijn koerskompas certificaten laten uitkeren. Een "prachtig" resultaat met de uitgekiende deelname mogelijkheid van de heren Bas Bloemink en Straathof.
    Totaal in 4 certificaten 25.000 gulden ingelegd.
    Nimmer in de gehele looptijd van ruim 10 jaar heeft dit verdichtsel van deze heren van Koerskompas ooit op enige winst gestaan.
    Uitkering plm 6.400 euro. Juist de helft van het geld in de bekende "verdwijnput" van degenen die pretenderen winst te maken en de belegger gouden winsten te verzekeren.
    Commentaar indertijd was dat Bloemink zich niet meer bemoeide met een reeds afgesloten certificaat.
    Dat ik de toekomst dit bedrijf zal vermijden als de "bekende pest" behoeft geen betoog.
    Mensen wees gewaarschuwd voor de kennelijke mooie beloftes die nimmer en nooit uitkomen.[/quote]
  2. Dirk Doornbos
    Hoe kun je Cash Click certificaten laten uitkeren?
    Bedankt voor het advies.
  3. Adriaan
    Lang geleden heb ik helaas als Beleggingsadviseur gewerkt en ben ik zonder het te weten mede schuldig geweest aan de verkopen van lease contracten. Ik heb in mijn privé tijd personen gesproken welke een lease contract met mij hebben gesloten met als dekking hun woning. Nog steeds leef ik met het schuld gevoel dat ik huwelijken kapot heb gemaakt en mensen hun huis bewust heb afgenomen.

Uiteraard is dit gebeurt in een vroegere periode waarin ik totaal niet tot het besef ben geweest van de risico's en gevaren voor deze personen. Mijn doel van mijn leven is om ten alle tijde mensen te behelpen en te ondersteunen.

Na al die jaren leef ik nog steeds met het schuldgevoel dat ik bewust mensen kapot heb gemaakt, ook al was ik totaal niet op de hoogte van de risico's en gevaren voor deze personen.

Hierbij dan ook met heel mijn hart mijn alsnog mijn excuses, als ik dit had geweten.... Was alles voorkomen geweest!

Helaas was ik voor een aantal personen te laat