Independer Forum

Inshared

We zijn benieuwd naar de ervaringen met de autoverzekering van Inshared. Stel je vraag of deel je ervaring met de autoverzekering van Inshared hieronder.

Slechte ervaring InShared. Geen kennis van zaken. Traag. Ik probeerde een autoverzekering af te sluiten via InShared website (via Independer0. Vreemd dat de vergelijking met andere sites heel slecht is. InShared komt er als goedkoopste uit.... maar bij anderen niet...
Reacties
2
Bekeken
2694
Gestart door:
Cornelis
op
Veel schadevrije jaren opgebouwd? Ga niet naar Inshared! Bij Inshared val je bij 1 schade altijd terug naar 10 schadevrije jaren als je er reeds meer dan 15 hebt opgebouwd. Dit is het gevolg van wijziging van de polisvoorwaarden in...
Reacties
0
Bekeken
1554
Gestart door:
R.online
op
Wees gewaarschuwd!! slechtste verzekeraar ooit
Ik raad Inshared ten zeerste af .
Ik heb een autoverzekering bij Inshared afgesloten en daarbij de oude autoverzekering door hun laten opzeggen.
Eerst sturen ze een groene kaart met datum 1...
Reacties
0
Bekeken
2039
Gestart door:
cecilia1818@msn.com
op
Inshared ...een ramp Niet doen...Inshared respecteer hun klanten niet,ze proberen mensen ompraten of dat je je schade niet heeft gemeld of dat zijn mensen die sneller hulp nodig hebben en jij moet dagen wachten voordat...
Reacties
0
Bekeken
2005
Gestart door:
Marta Tilburg
op
Premie autoverzekering Inshared Na vergelijk heb ik bij Inshared een autoverzekering afgesloten. Premie wa eind 2013 € 25,96 bij 15 schadevrije jaren, want die had ik ook bij de vorige verzekering. Na 2 maanden liet Inshared...
Reacties
3
Bekeken
3006
Gestart door:
veendj
op
Vraag of opmerking over autoverzekering van Inshared? Heeft u een vraag over de autoverzekering van Inshared? Of misschien wilt u uw ervaringen delen met andere mensen? Schrijf uw bericht op ons [url=http://forum.independer.nl/posting.php?mode=post&f=125:37wfaabp]forum over de autoverzekering van Inshared[/url:37wfaabp].
Reacties
5
Bekeken
6949
Gestart door:
forumAdmin
op
verzekering inshared SLECHTER dan slecht, mensen ga NOOIT met inshared in zee, de premie is laag, totdat je schade hebt, nu na melding van mijn schade aan mijn auto is de schade na 3...
Reacties
0
Bekeken
2037
Gestart door:
BEEMER
op
Waardeloze service Inshared Inshared, nooit aan beginnen! Super slechte service! Bij contact kun je ze haast niet te pakken krijgen. Mail wordt laat of niet beantwoord en telefonisch zijn ze al helemaal niet te bereiken! Een half...
Reacties
1
Bekeken
3028
Gestart door:
Don
op
slechte behandeling Hallo allemaal! Ik hoop eigenlijk dat via dit bericht het aantal klanten van Inshared autoverzekeringen zal terug lopen.In oktober 2011 verzekerde ik mijn auto bij Inshared eigenlijk met het idee,dat ik het...
Reacties
0
Bekeken
3319
Gestart door:
Jackos
op
Zeer slechte service Inshared De premie was altijd heel laag bij Inshared maar dat is niet meer zo. De reclameslogan "We all benefit" kan al een paar jaar beter niet meer gebruikt worden want er wordt...
Reacties
1
Bekeken
3246
Gestart door:
Gerrit
op
Afgewezen door Inshared Afgewezen door Inshared omdat ik een risicoprofiel zou hebben, een te dure auto of veel schades volgens een automatische antwoordmail bij navraag. Ik heb een auto van 14000 euro en 25 schadevrije...
Reacties
2
Bekeken
3802
Gestart door:
Noname
op
hoe verzekeringen vergelijken met inshared? Hoe kan ik via independer een autoverzekering vergelijken met bijv. de verzekering van inshared? ik wil een wa+ vergelijken met de halve allrisk van Inshared... maar die staat er niet bij bij...
Reacties
1
Bekeken
5556
Gestart door:
arjo
op