Independer Forum

Independer laat fout in afwijzing niet aanpasen

Reacties
2
  1. JHagen

Ik heb een schademelding voor gelegd om daar een beoordeling op te maken.
    Ik heb geen onterechte schade geclaimd. Nu ga ik zsm bij independer weg, maar heb nu nog zelfs last van jullie, doordat door jullie fout een nieuwe verzekeringmij. ons wilde weigeren. Dank Independer door jullie onkunde.
    Ik heb een casus voorgelegd die in Frankrijk af speelde. Het ging hier om een vernieling van van een vakantiehuis. Hiervan werden drie minderjarige jongens van beschuldigd, waaronder mijn zoon. Men heeft er de franse polite bij gehaald die ter plaatste de keuze lieten: de jongens worden nu aangehouden en in een cel gezet of je meldt het bij je verzekeringsmaatschappij. Weinig keuze liet ons en het tenslotte besloten om hiervan de verzekering hiervan in kennis te stellen. Niet met de vraag om uit te keren. Dat zou ik zeer vreemd vinden A iets wat vernield was en B wij hiervoor niet aansprakelijk zijn. Nu komt het: ik ontvang een brief van de verz.mij. met tussenkomst Independer. Hierin staat dat ik de vernieling heb erkend. EN DAT IS NIET ZO. Ik heb hier vele malen geappt met independer en gebeld met de verzekeringsmaatschappij die op dat moment aan het fuseren was. Maar Independer heeft mijn belangen niet juist behartigd om de brief aan te passen door de zinsnede dat ik erkend heb. Ik kreeg dit dit aan het verstand van uw medewerkers, waarvan ik nu nog steeds last van ondervind. Independer, nooit weer en zal ik ook zeker niemand aanraden. Als ik ergens een review kan schrijven, zal ik dat niet nalaten. Ik ben zeer boos over deze gang van zaken!!

2. Gebruikersavatar
    Justin Wildschut Berichten: 11
    Beste J. Hagen,

Jammer om te horen dat u ontevreden bent over de gang van zaken in gegeven situatie. Natuurlijk kijken wij graag met u hoe dit heeft kunnen gebeuren en wat hierover bij ons bekend is. Aangezien wij momenteel over te weinig informatie beschikken om hier één en ander voor u na te gaan zou ik u willen vragen om telefonisch contact met ons op te nemen of een klacht in te dienen via het contactformulier op onze website. Zodoende kijken wij graag met u mee om opheldering te geven hierover en mogelijk naar een oplossing toe te werken. Hartelijk dank alvast.
Plaats een reactie