Independer Forum

IAK

Reacties
3
  1. Benben

Ik heb laatst een verzekering afgesloten bij iak voor mijn auto. Iak staat echter nergens op deze site vermeld terwijl het voor mij de goedkoopste was. Op deze site is de goedkoopste iets van 880 euro per jaar all risk. Bij iak heb ik hem momenteel voor 650 euro per jaar all risk verzekerd. Dit is echter via de dealer gedaan dus ik weet niet of er een speciale regeling is. Waarom staat iak niet verwerkt in de vergelijking?

2. Gebruikersavatar
    Ellen Glerum Berichten: 130
    Het IAK biedt alleen collectieve verzekeringen aan werknemers (o.a. bedrijfsverzekeringen voor ondernemingen en instellingen) en is daarom niet in de vergelijking te zien.

Daar voeg ik nog even aan toe dat zij hun tarieven momenteel niet beschikbaar stellen om te vergelijken. En dat wij continu proberen nieuwe partijen toe te voegen, waaronder IAK.
  3. despoot
    [quote="Ellen Glerum" post_id=3553 time=1305725265 user_id=734]
    Het IAK biedt alleen collectieve verzekeringen aan werknemers (o.a. bedrijfsverzekeringen voor ondernemingen en instellingen) en is daarom niet in de vergelijking te zien.

Daar voeg ik nog even aan toe dat zij hun tarieven momenteel niet beschikbaar stellen om te vergelijken. En dat wij continu proberen nieuwe partijen toe te voegen, waaronder IAK.
    [/quote]

onzin broodje aap ik ben als paticulier gewoon bij iak verzekerd .
Plaats een reactie