Independer Forum

Hema

We zijn benieuwd naar de ervaringen met de autoverzekering van HEMA. Stel je vraag of deel je ervaring met de autoverzekering van HEMA hieronder.

hema verzekering denkt u erover om zich aan te melden bij hema verzekering ?

dan zeg ik
doe dit NIET niet alleen zijn ze bijna nooit bereikbaar ook duurt alles verdomd lang voor je...
Reacties
0
Bekeken
3331
Gestart door:
Gast
op
Contact krijgen WAT IS DE HEMA AUTOVERZEKERINGEN EEN BAGGER ZOOI.

Ik ben niet zeker met mijn gebruikersnaam en wachtwoord van mijn digitale polisblad.
Op een mailtje wordt er niet gereageerd. En telefonisch zijn ze abslouut...
Reacties
0
Bekeken
2286
Gestart door:
blhut
op
Hema niet te vertrouwen en een stel oplichters Hema wilt niet uitkeren. Heb een all risk autoverzekering afgesloten en heb toen een auto ongeluk gehad en nu wacht ik op mijn geld maar dat willen ze niet geven ...
Reacties
1
Bekeken
4749
Gestart door:
Nafisa
op
Hema oplichtpraktijken Neem je een all risk verzekering blijkt er dat je gewoon opgelicht wordt door hema. Ik heb op 25 april 2012 een auto ongeluk gehad en 1,5 maand later door 100x bellen...
Reacties
1
Bekeken
4169
Gestart door:
Ahmadi
op
Verschrikkelijk slechte service HEMA ***************LET OP!!!!************ Hierbij wil ik iedereen waarschuwen die opzoek zijn naar een autoverzekering. IK RAAD IEDEREEN AF ZICH TE VERZEKEREN BIJ HEMA AUTOVERZEKERINGEN VOOR VRAGEN EN KLACHTEN KAN ER ALLEEN GEMAILD WORDEN. Je krijgt geen of...
Reacties
2
Bekeken
4596
Gestart door:
Toine
op
Zonder schade toch alle schadevrije jaren weg bij de Hema Neem GEEN Hema-autoverzekering als je bonus/malus trede je lief is! Wij hebben in de loop van ons "mobiele" leven meer als 25 schadevrije jaren en staan bij de Hema autoverzekering op trede 20....
Reacties
0
Bekeken
3881
Gestart door:
Jet
op
Vraag of opmerking over autoverzekering van Hema? Heeft u een vraag over de autoverzekering van Hema? Of misschien wilt u uw ervaringen delen met andere mensen? Schrijf uw bericht op ons [url=http://forum.independer.nl/posting.php?mode=post&f=124:38f4df6j]forum over de autoverzekering van Hema[/url:38f4df6j].
Reacties
0
Bekeken
4496
Gestart door:
forumAdmin
op