Independer Forum

Gesprek 11 april Bankrekening overleden vader ten kantore We

Reacties
1
  1. dkoster

Gesprek 11 april Bankrekening overleden vader
    ten kantore Weverstedehof 1, 3431 HR te Nieuwegein

Commentaar over jullie werkwijze:

Geen antwoord gehad op mijn op 10 april verzonden e-mail, terwijl een medewerkster van 0900-0024 medegedeeld had om constant de mailbox te checken!!! Waarom heeft dit kantoor geen rechtstreeks telefoonnummer om contact te zoeken? Ik kreeg wel van 0900-0024 een e-mailadres, welke overigens foutief was!, maar hier moet je je dus ontzettend kwaad om vragen.
    Er was een brief is nodig om mij voor te bereiden op het gesprek van 11 april om 11:00 uur en welke stukken ik moet meenemen. Ik heb op tijd het overlijden gemeld! Deze brief is nota bene NIET verstuurd, wegens een blunder/drukte/onderbezetting op de overlijdensdesk. Waarom niet gewoon een e-mail sturen?? Ik heb hierdoor vervelend lang in de wacht gestaan om in contact te komen met deze desk.
    Ook heeft zij geprobeerd om het kantoor in Houten te bereiken. Weer vervelend lang in de wacht. Er werd daar niet opgenomen, omdat het waarschijnlijk druk was aan de balie. Waarschijnlijk maar 1 balie open.
    Hierbij nog een ‘leuk’ stuk wat ik vond op internet over dat kantoor:

Dateert wel uit 2015, maar zet je wel aan het denken. Mijn overleden vader, toen nog woonzaam in Houten, had daar bij dus het dichtsbijzijnde kantoor zijn rekening.

Reviews over ABN AMRO in Houten

1 review cijfer: 4.5

Gemiddelde score: ★★
    Openingstijden: ★★★
    Algemeen: ★★★
    Service: ★★
    Prijs/kwaliteit: ★

De service is gewoon slecht. Je staat maar te wachten tot men eindelijk onderling is uitgepraat in een kantoortje. Opmerking als dat kun je zelf ook, is nu niet direct een klantvriendelijke opmerking om te beginnen. Hoogstens eerst helpen en dan pas aangeven hoe je het zelf kan doen.
    Tsjaa..

Er werd GVD zelfs tijdens het telefoongesprek gevraagd om de afspraak van 11 april te verzetten!
    In Godsnaam waarom, want ik wil dit zo spoedig mogelijk geregeld hebben om van de herinneringen van het overlijden van mijn vader af te komen!
    Waarom is het doorgegeven van de blokkade van de rekening niet netjes even doorgegeven?? Er moet een rekening betaald worden voor de lunch na de crematie. Zijn polis was niet toereikend. Kan nu niet vanwege blokkade!! Hoe nu?? Via telefoonnummer, GVD!
    De machtiging van mijn vader, om mij als mederekeninghouder aan te stellen in het verleden, was niet op 0900-0024 bekend en toch 2 pasjes afgegeven? En het later kunnen internetbankieren op mijn naam?? Bij het gesprek op 11 april bleek dat de machtiging wel degelijk was afgegeven, maar stond in een oud computersysteem.
    Wegens onkunde van de desbetreffende medewerkster niet gevonden. Lekkere helpdesk/klantenten’service’!!

Opmerkingen over de huidige manieren van inloggen:

5 cijferige code aanvragen: de e.dentifier nodig. Zal je maar niet hebben. Bij het aanvragen van de 5 cijferige code de heerlijke e.dentifier nodig en tig codes. Waarom niet de alleen pincode?? Ondanks de 5 cijferige code voor web-based inloggen zijn bankrekening en pasnummer nodig! Bij de ING niet.
    Instellen Bankieren app: met 5 cijferige code devices, zal je maar niet hebben, aanmelden toch de e.dentifier draadloos nodig met tig response codes. Nogmaals waarom niet alleen met pincode? 1x eerder meegemaakt bij poging tot aanmelden. Toen pas geblokkeerd door al die codes. Naar Nieuwegein geweest om te laten de-blokkeren. Zelfs thuis reclame gekregen om over te gaan van de ING naar ABN AMRO. NoWay!! Na werkend: Touch ID aanvragen: weer tig e.dentifier codes nodig! Waarom niet alleen pincode? Onlangs geprobeerd om het adresboek van mijn overleden vader op te schonen. Na inloggen met Touch ID weer tig codes met e.dentifier nodig. Nogmaals: waarom niet alleen met pincode? Lekker voor oudere klanten. Waarom nodig met gebruik van Touch ID??

Wat gebeurt er met de rekening:

Eerder documentatie ontvangen om evt. van bank te switchen. Dus niet!! ING is gelukkig beter. Ook met inloggen, mutaties en betalingen.
    Internet Bankieren: weer nieuwe 5 cijferige code. Weer 2 devices aanmelden, hopelijk beide zonder e.dentifier!!
    Op nieuwe pas wachten.
    Gezien het commentaar op jullie werkwijze is dit amateuristisch, STUITEND en VRESELIJK klantonvriendelijk te noemen!!!

D.J. Koster

Plaats een reactie
Independer