Independer Forum

Geld lenen op leeftijd

Reacties
6
  1. Wim

Ik wil graag geld lenen. Ik ben 67 jaar en de aanvraag gaat goed, totdat ik de leeftijd van mijn vrouw op geef: 71.
    Ineens gaat alles veel moeilijker. Een doorlopend krediet gaat al helemaal niet en een lening moet ineens versneld worden afgelost.
    Is het misschien verstandig mijn vrouw te vermoorden, zodat ik weer vrijgezel ben en ruim binnen de leeftijd val? Dit vind ik pure leeftijddiscriminatie. Overigens kan ik het nog best lang volhouden: mijn vader werd 98 en mijn moeder 102.

2. Gebruikersavatar
    Felicia Hitijahubessy Berichten: 15
    Beste Wim,

Vanaf een bepaalde leeftijd wordt het moeilijker om een doorlopende krediet af te sluiten. Ik kan mij voorstellen dat dit veel frustratie oplevert. Elke kredietverstrekker rekening houdt met de leeftijd van de klanten. Hoe streng of voorzichtig een kredietverstrekker is kan erg verschillen. Heeft u contact opgenomen met de ABN Amro of de Rabobank? Zij accepteren ook vaak aanvragen van klanten met een oudere leeftijd. Ik hoop dat u een mooie oplossing kunt vinden.

Met vriendelijke groeten,

Felicia Hitijahubessy
    Independer
  3. David Debaets
    Heb je jezelf afgevraagd waar je een legitiem particulier kredietbedrijf kunt krijgen? Maak je dan geen zorgen, je kunt een lening krijgen van D.B Financial Loan Company zonder enige kosten voor 2% rente voor een Min bereik van 5.000,00 Euro tot Max 500,000,000.00 Euro we zijn getest en vertrouwde lening bedrijven, we helpen met een lening voor het volgende hieronder
    autolening
    hypothecaire lening
    Studiefinanciering
    Persoonlijke leningen
    kerstleningen
    Zakelijke leningen
    Verbouwing ,
    vakantie
    Carrièreontwikkeling,
    Neem nu contact op voor meer informatie.
    E-mail: daviddebaetsloanfirm@gmail.com
    Bericht / WhatsApp: +1 (872) 307-0988
    website: debaetsboardloanfirm.yolasite.com
  4. Bernice Debaets
    Hallo,
    Heeft u hulp nodig van een vertrouwd particulier kredietbedrijf om uw afdeling leeg te maken zonder enige initiële kosten? Of je hebt een probleem met eerdere kredietverstrekkers en je wilt een echte

lening. Dan bent u van harte welkom bij mevrouw Gift Finance Kredit in samenwerking met Region Bank. Ik ben een vertrouwde particuliere kredietverstrekker en ik kan u helpen met een leningformulier a

bereik van Min 5.000 Euro, Max 500.000.000,00 Euro voor 24% rentevoet per jaar ..
    Ik geef uw lening binnen enkele uren na het verwerken van uw documenten.
    Zodra het proces is voltooid, krijgt u de lening op Express.
    Dit is een echte kans om een lening te bemachtigen van een vertrouwd bedrijf dat mevrouw Bernice hier is om te helpen.
    Contact nu:
    E-mail: giftfinancekredit@gmail.com
    Bel of bericht / via WhatsApp: +1 (872) 307-0988.
    Voor meer informatie.
    Vriendelijke groeten.
  5. Debaets Balsiger
    Wilt u een dringende lening? Hebt u voor uw bedrijf ernstige schulden en probeert u een lening te krijgen bij een geldschieter en bent u meer geld kwijtgeraakt? Nou dat is grappig, want je hebt een betrouwbaar bedrijf dat zijn leningen verstrekt. Natuurlijk, u betaalt niet en uw rentetarief is 2%, dat wil zeggen goed recht. Uw lening kan worden verzonden via de optie die u in onze database hebt gekregen en zonder dat u uw lening binnen krijgt zodra het proces is voltooid, zonder enige betaling of kosten.
    Dus waar wacht je nog op? Ik denk dat we allebei wat hulp nodig hebben.

<<<< CONTACT LENDERS VOOR MEER INFORMATIE >>>

*debaetsbalsiger39@gmail.com Bericht / WhatsApp: +1 (872) 307-0988,
    * daviddebaetsloanfirm@gmail.com Bericht / WhatsApp: +1 (872) 307-0988
    *bernicedebaetskredit@gmail.com Bericht / WhatsApp: +1 (872) 307-0988,
    *mercybalsigerkreditfirm@gmail.com Bericht / WhatsApp: +1 (872) 307-0988
    * giftfinancekredit@gmail.com Bericht / WhatsApp: +1 (872) 307-0988
    * darlingtonfinanceloanfirm@gmail.com Bericht / WhatsApp: +1 (872) 307-0988

Onze bedrijven wachten op uw reactie.
  6. MARIA HEINZE
    Hallo,
    bent u op zoek naar een snelle lening met een lage en betaalbare rente? zoek niet verder. je bent op de juiste plek. Neem vandaag nog contact met ons op en ontvang vandaag uw lening. e-mail: mariaheinze@marquezfinanceltd.com
Plaats een reactie