Independer Forum

Fraude met leningen vanuit buitenland

Reacties
10
  1. R.Snippe

Ik had een lening aangevraagd bij het bedrijf Forrest Financieringen. Zag er allemaal heel goed uit mooie brochure en duidelijke uitleg door de contact persoon Cor Dubbeldam. Ik moest eerst een verzekeringspremie overmaken dit had ik ook gedaan vervolgens nooit de lening ontvangen ook wordt er niet meer op mijn mail gereageerd. Dit heeft mij veel geld gekost e zit nu diep in de schulden. Heb inmiddels aangifte gedaan. Dus mensen pas op!

2. pattie
    heb ook zo iets voor eerst betalen voor dossierskosten dan meer vragen ik heb het geanuleerd want kon dat niet blijven doen en nu vragen ze geld om te annuleren weet er iemand raad
  3. Fredje
    Ik had het net ook en ineenkeer geld overmaken naar nigeria voor weeshuizen ,,,,jazeker,, western union heeft mij gewaarschuuwt
  4. Angel
    Beste mensen,
    Zodra je voorafkosten betaalt honderden euro's, dan heeft het zeker met oplichting te maken. Vooral vanuit het buitenland heb namelijk ook veel meegemaakt. Uiteindelijk na zoveel zoeken een jaar verder kwam ik Fd finacial service lening tegen in Amsterdam. Je betaalt eenmalig 25 eur aan administratie kosten en daarna krijg je een debit kaart van hun met de tegoed lening. Je kan bij alle banken gewoon ermee pinnen en je mag ook op je eigen rekening laten storten. Je betaalt maandelijks zelf je eigen schuld bedrag aan hun.
  5. Smurf1976
    Hoi hoi,

Ik heb contact opgenomen met FD Financial Severices, tot op heden niets neer gehoord. Alles was goedgekeurd.
  6. Den
    [quote=Smurf1976 post_id=14566 time=1534277948]
    Hoi hoi,

Ik heb contact opgenomen met FD Financial Severices, tot op heden niets neer gehoord. Alles was goedgekeurd.
    [/quote]

Het is nep. Ik heb betaald en niets meer gehoord.
  7. Gast
    [quote=Angel post_id=14537 time=1533158649]
    Beste mensen,
    Zodra je voorafkosten betaalt honderden euro's, dan heeft het zeker met oplichting te maken. Vooral vanuit het buitenland heb namelijk ook veel meegemaakt. Uiteindelijk na zoveel zoeken een jaar verder kwam ik Fd finacial service lening tegen in Amsterdam. Je betaalt eenmalig 25 eur aan administratie kosten en daarna krijg je een debit kaart van hun met de tegoed lening. Je kan bij alle banken gewoon ermee pinnen en je mag ook op je eigen rekening laten storten. Je betaalt maandelijks zelf je eigen schuld bedrag aan hun.
    [/quote]
  8. Gift Richie
    Hallo,
    Heeft u hulp nodig van een vertrouwd particulier kredietbedrijf om uw afdeling leeg te maken zonder enige initiƫle kosten? Of je hebt een probleem met eerdere kredietverstrekkers en je wilt een echte

lening.Vervolgens bent u van harte welkom bij mevrouw Gift Finance Kredit in samenwerking met Region Bank. Ik ben een vertrouwde particuliere kredietverstrekker en ik kan u helpen met een leningformulier a

bereik van Min 5.000 Euro, Max 500.000.000,00 Euro voor 24% rentevoet per jaar ..
    Ik geef uw lening binnen enkele uren na het verwerken van uw documenten.
    Zodra het proces is voltooid, krijgt u de lening op Express.
    Dit is een echte kans om een lening te bemachtigen van een vertrouwd bedrijf dat mevrouw Bernice helpt.
    Contact nu:
    E-mail: giftfinancekredit@gmail.com
    Bel of bericht / via WhatsApp: +1 (872) 307-0988.
    Voor meer informatie.
    Vriendelijke groeten.
  9. Gast
    [quote=Gast post_id=14642 time=1540388859]
    [quote=Angel post_id=14537 time=1533158649]
    Beste mensen,
    [/quote]
    [/quote]wel vreemd dat er veel waarschuwingen op internet staan voor dit bedrijf . Hoe kan dat dan ?
  10. Gast
    Het is een onbekende partij,en lijkt onbetrouwbaar. Voor zover ik kan zien hebben zij geen vergunning van de AFM en de website voldoet ook niet aan de regels die er zijn op het gebied van financiƫle wetgeving.
Plaats een reactie