Independer Forum

Ervaring Interbank4

Reacties
3
  1. J.J.

Ook ik heb een slechte ervaring met Interbank.Door omstandigheden heb ik daar via een tussen persoon een doorlopend crediet afgesloten.Je lost met de betaling zo goed niets af en je betaald alleen maar rente.
    Bij deze instantie blijf je alleen maar betalen en kom je nooit van je schulden af.

2. Gast
    Interbank is op zich prima, echter is het belangrijk dat je een goede tussenpersoon hebt. Lichte rente schommelingen in een doorlopend krediet is overal, had ik ook bij ABN Amro.
    Ik heb 10 jaar geleden een doorlopend krediet aangesmeerd gekregen i.c.m. met een sns hypotheek door een waardeloze tussenpersoon. 10 jaar lang alleen rente betaald.
    Vorige maand nette brief gekregen van interbank met maandelijks aflossingsvoorstel.
    Vervolgens via kredietdesk een aanvraag gedaan om alle openstaande leningen en kredieten naar interbank als zijnde lening met vaste rente over te sluiten.
    Heeft even geduurd voordat het geregeld was, omdatver veel documenten nodig waren om een oordeel te vellen.
    Ik betaal nu de helft aan maandelijkse rente en de rest aan aflossing. Over 10 jaar ben ik schuldenvrij. Ben dus uiterst tevreden over interbank als zowel kredietdesk welke mij hierbij begeleid heeft.
  3. Gast
    Kleine toevoeging. Prima voorwaarden zonder aflossingsboete, echter zit er geen kredietbeschermer in de financiering. Deze moet je apart afsluiten als je dat wil in tegenstelling tot sommige andere banken. Een goede tussenpersoon legt je dit ook uit.
Plaats een reactie
Independer