Independer Forum

Energie: zonnepanelen

Heb je goede of slechte ervaringen met zonnepanelen of zonnepaneelaanbieders? Dan horen wij dat graag. Je kunt hieronder je ervaring delen.

Advies op maat Ik wou even laten weten dat ik erg blij ben met het advies op maat dat wordt gegeven!Zelf heb ik zonnepanelen, waardoor het voor mij erg onoverzichtelijk werd om een goede vergelijking...
Reacties
3
Bekeken
826
Gestart door:
Thom73
op
Afrekening opgewekte stroom Hallo, Ik heb zonnepanelen op mijn dak en wek daarmee mijn eigen energie op. Nu heb ik de afrekening gehad van mijn energieleverancier, maar zie hier niet mijn stroom op die ik...
Reacties
1
Bekeken
443
Gestart door:
Jonnie
op
Omvormer zonnepaneel maakt hoog piepend geluid Sinds enkele manden heb ik 9 zonnepanelen die geinstalleerd zijn door de firma Kieszon. Op zich is dit prima verlopen alleen de omvormer ( type SMA Sunny Boy 1600 ) maakt een...
Reacties
1
Bekeken
972
Gestart door:
Knoest
op
Wat is jouw ervaring met zonnepaneelaanbieders? Heb jij goede of juist slechte ervaringen met zonnepaneelaanbieders? Of heb je nog tips waar je op moet letten bij het kiezen van de beste aanbieder? We horen het graag!
Reacties
0
Bekeken
471
Gestart door:
independer
op
Wat is jouw ervaring met zonnepanelen? Heb jij zonnepanelen op je dak en heb je hier goede of juist slechte ervaringen mee? Of heb je nog tips voor anderen? We horen het graag!
Reacties
0
Bekeken
384
Gestart door:
independer
op
Independer