Independer Forum

elk jaar weer spanning of zorgverleners gecontracteerd worde

Reacties
1
  1. maicod

Ieder jaar weer verbaas ik me er over dat ik in mijn omgeving de enige lijk te zijn die me erg druk maakt dat ik pas ZEER LAAT in December zeker weet of al de door mij gebruikte zorgverleners en de ziekenhuizen in de omgeving waar ons inmiddels waardeloze Purmerendse ziekenhuis ernstige behandelingen aan doorverwijst door mijn zorgverzekeraar gecontracteerd zijn.
    Ik wil gewoon bij dezelfde zorgverzekeraar blijven (dit heeft o.a. medische redenen) en terwijl alle zorgverzekeraars wel van de wet in November de premies MOETEN bekend maken mogen ze tot aan de deadline van 31 december de contracten afspreken of niet !
    Ik begrijp WERKELIJK niet dat de politiek ze niet verplicht eerder hiermee klaar te zijn. Ik zit nu in de aanloop en tijdens en na de feestdagen maar in spanning te wachten en wachten of de laatste door mij gebruikte of voor mij belangrijke zorgverleners gecontracteerd worden door Zilveren Kruis. Veel mensen in mijn omgeving (ook Zilveren Kruis want die is hier groot) lijken het maar af te wachten (te gokken) dat het goed komt (nen ik nou de enige dit niet van dit 'gokken' houdt ?) MAAR wat als dat niet het geval is ??? DAN moet ik razendsnel een andere zorgverzekering uit gaan zoeken !!!
    Op dit moment zijn o.a. OLVG en AVL ziekenhuis in Amsterdam nog niet door Zilveren Kruis gecontracteerd en mijn moeder (voor wie ik ook de zorgverzekering perikelen behandel) is daar patient dus die MOET gecontracteerd zijn.

Plaats een reactie