Independer Forum

dsb

Reacties
4
  1. fixing

Vandaag op eigen risico ziekhuis verlaten, omdat de schoften van DSB blijven bellen, SMS, sturen, emails sturen, terwijl ik meerdere malen uitleg dat ik met kanker in het ziekenhuis ligt, ik zou een maand achter liggen, of er niet familie of kennis de maand kan betalen. Hete is zo vreselijk irritant, en je ligt niet alleen op een kamer, dus vrij praten onmogelijk, dat ik besloot het ziek huis te verlaten, dus stop chemo enz. Echter ik ben niet achter met betalen, DSB verschuift de datum naar voren, nu willen ze een maand extra plus strafrente incassokosten ? Het zijn schoften, ik ben 64 jaar maar heb zo iets nog niet mee gemaakt.

2. Loekie
    Ik ben een vrouw van 44 en ben al 7 jaar aan het afbetalen van een lening die mijn toemalige vriend en ik bij de dsb hebben genomen...mijn ex is door zelfmoord weggevallen en betaal nu de lening in mijn eentje af...maar door de hoge rente lukt het me niet om deze schuld snel af te lossen.
    Daarom heb ik een vraag..is er iemand die mij kan helpen?
  3. Rlobregt
    [quote="Loekie"]Ik ben een vrouw van 44 en ben al 7 jaar aan het afbetalen van een lening die mijn toemalige vriend en ik bij de dsb hebben genomen...mijn ex is door zelfmoord weggevallen en betaal nu de lening in mijn eentje af...maar door de hoge rente lukt het me niet om deze schuld snel af te lossen.
    Daarom heb ik een vraag..is er iemand die mij kan helpen?[/quote]
  4. Harrie
    Ik hoor vaker dat het nog steeds een gedoe is bij de DSB. Ik wens iedereen succes die nog met hen in zee is.
Plaats een reactie
Independer