Independer Forum

Doorlopende reisverzekering ING

Reacties
3
  1. M.Nauman

Geachte lezer;
    Wist u dat de doorlopende reis verzekering van de ING een 55 pagina tellende "voorwaarde" telt dat hiein verteld wordt dat de verzekering GEEN waardevolle spullen dekt.
    Naar mijn idee is nou juist een verzekering om je te verzekeren dat je je waardevolle spullen bij diefstal terug krijgt of in ieder geval een groot gedeelte.Voorbeeld is;Ik heb mijn camera tas met lens en kleine spullen terwaarde van ongeveer 1500 euro even in auto laten staan. Je begrijpt al, bij terugkomst (wij waren nog geen 200 meter van de auto vandaan)spullen weg.Na alle papieren rompslomp van de reis verzekering 100 euro terug gekregen.Rede van opgave was van de ING ; je mag geen waarde volle spullen in de auto laten liggen.Bedankt ING voor uw begrip.Suggestie aan iedereen:Zeg deze verzekering maar op,hij verzekerd NIETS.

2. Gebruikersavatar
    Mayke Melgers Berichten: 62
    Het is inderdaad een vervelende situatie. Zoals de situatie wordt verteld was deze diefstal gevoelig, hierdoor zullen ook andere verzekeraars geen vergoeding geven. Echter was er sprake van inbraakschade en wordt er aangifte gedaan dan valt het veelal wel onder de dekking.
  3. M.Nauman
    Aangifte is gedaan bij de "garda". Geen uitbetaling. NIETS
Plaats een reactie
Independer