Independer Forum

behadeling in buitenland

Reacties
2
  1. emine

hallo ik ben emine afkomst turkije,en ik heb heel erg last van mijn rug en benen dat is paar jaar zo dokters kunnen niet veel doen daarom wil ik naar medikal ziekenhuis in turkije behandeld worden ik wil weten of stad holland dat ook volledig vezekerd, want verzekering Agis die vergoed alles de mensen bij agis verzekerd zijn die hoeven niets te betalen, en ik betaal 192,- euro permaand aan stad holland en mensen bij agis betalen 163,- euro permaand willen julie mij een antwoord op mijn vraag geven aub, ik dank u

2. Gebruikersavatar
    Manuela Vos Berichten: 6
    Beste Emine,

De verzekeraar Stad Holland heeft geen overeenkomsten met artsen in Turkije. Wanneer u toch in Turkije behandeld wilt worden, dient u vooraf toestemming te vragen bij de verzekeraar.
    De verzekeraar ontvangt dan graag een mail of brief van u met daar bij een behandelplan en de verwachte kosten van de arts in Turkije. De verzekeraar raad u aan om in uw mail en of brief een zo'n compleet mogelijk plaatje te beschrijven van de kosten en de reden waarom u in Turkije behandeld wilt worden.
    Zodra de verzekeraar uw mail of brief heeft ontvangen, zal een medisch adviseur bekijken of u in Turkije behandeld kan worden.
    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Voor meer informatie raden wij u aan om contact op te nemen met Stad Holland.

Met vriendelijke groet,

Manuela Vos
    Independer.nl
Plaats een reactie