Independer Forum

Annulerings verzekering vanwege visum angola

Reacties
2
  1. emma

jullie hebben mij eerder verteld dat het geen probleem is om een annuleringsverzekering af te sluiten na het boeken van een vlucht naar Angola (15-03-2015 t/m 6-04-2015). Daarom heb ik gister geboekt en wil dus nu een passende verzekering afsluiten...
    Nu gaat het er om dat je door iemand uit Angola uitgenodigd moet worden en dan pas kan je een visum aanvragen. Het aanvragen van het visum gaan we in december rond proberen te krijgen, maar omdat dit op zo'n uitzonderlijke manier gebeurd in dit lan ben ik bang dat ik om een of andere reden geen visum kan krijgen.
    Weten jullie welke verzekering precies en bij welk bedrijf ik die het best kan afsluiten?

2. Gebruikersavatar
    Simone de Graaf Berichten: 151
    Hoi Emma,
    Er zijn veel verzekeraars die kosten van je ticket vergoeden als je geen visum krijgt. Je hebt dus keuze uit behoorlijk wat verzekeraars. Je moet er wel rekening mee houden dat je verzekering bij veel verzekeraars binnen een week of twee weken na het boeken moet in laten gaan. Voor meer informatie kun je altijd even telefonisch contact opnemen met onze klantenservice.
Plaats een reactie