Independer Forum

Annulering groep

Reacties
2
  1. Dijk

Hallo,

Er is al veel over gezegd, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. De situatie is als volgt. April 2019 willen wij een reis maken naar Amerika. Wij zijn: mijn schoonouders, mijn schoonzus en mijn dochter, mijn vrouw en ik. Ik ben bezig de reis te boeken die bestaat uit verschillende onderdelen. De vliegtickets, een huis via AirBNB, een hotel etc etc Het verschilt per boeking of het alleen op mijn naam staat of dat ook de andere namen terugkomen. Nu hebben mijn schoonouders, ik en mijn gezin en mijn schoonzus allemaal hun eigen doorlopende annuleringsverzekeringen (max 1500 euro per persoon). Is dit afdoende of raden jullie andere en/of hogere verzekeringen aan? Ik verwacht zo rond de 12.000 aan "non cancelbare" boekingen te doen.

2. Gebruikersavatar
    Justin Wildschut Berichten: 11
    Beste Dijk,

Slim om eens te informeren naar de mogelijkheden om een dergelijke reissom goed te dekken. We vertellen u hier graag meer over zodat u goed verzekerd op reis gaat. Ik zou u willen vragen even telefonisch contact met ons op te nemen om de situatie goed in kaart te kunnen brengen en u passend advies te geven. U kunt ons hiervoor bereiken op 035-626 55 44. We horen graag van u!
Plaats een reactie