Independer Forum

afhandelingstermijn

Reacties
4
  1. robbert

vrijdag 17 aug. jl een aanvraag ingediend. Met de gehele behandeling zou 4-5 werkdagen in beslag genomen worden Afgelopen maandag even gebeld of de stukken waren binnengekomen. Medewerker bevestigde dit. Gelet op mijn spoedvraag zouden zij uiterlijk dinsdag of woensdagochtend een beslissing nemen op mijn aanvraag. Hij zou de aanvraag bovenop leggen voor een spoedje. Dinsdagavond even een telefoontje er aan gewaagd. Een andere medewerker aan de telefoon deelde mij mede dat er nog niet naar gekeken was en dat de behandeling 6-7 werkdagen in beslag gaat nemen, dus in de loop van de week erop een definitief bericht kan verwachten. Erg verbaasd over de toezeggingen en plotseling verruimde behandelingstermijn. Op mijn aangeven dat ik een toezegging had gehad van een collega , kon hij niets over terugvinden. Dus..take it or leave it was de boodschap. Hij kon de stukken wel even terugsturen als ik er van af wilde zien...tjonge jonge wat een instelling van een commercieel bedrijf...en zo klantvriendelijk ...Die laatste gast verdient nog wel even een cursus klantbenadering...erg bot!

2. anoniem
    Bij de informatie op de site las ik bij de aanvraag dat de afhandeling na insturen van de offerte ongeveer drie tot vijf dagen zou duren. Ik heb de offerte donderdagavond op de bus gedaan, waardoor deze zaterdag bij Freo moet zijn ontvangen. Op dinsdag ontving ik echter pas een bericht dat mijn stukken waren binnengekomen. Vervolgens kreeg ik het bericht dat ik pas ruim een week later, woensdags, de definitieve goedkeuring (of in slecht geval afwijzing) zal ontvangen.
    Dit is dan bijna twee weken na retournering van de stukken. Al met al een heel stuk later dan bij de aanvraag wordt voorgehouden. Het zou beter zijn op de site wordt vermeld dat het ongeveer twee weken duurt om de stukken te beoordelen. Dat voorkomt dat mensen hopen op de (gunstige) geschetste wachtperiode van drie dagen!
  3. Edwin Kroon
    Beste Anoniem,

Hartelijk dank voor uw suggestie. Ik vind het vervelend om te lezen dat de afhandeling van de aanvraag voor de lening langer heeft geduurd dat hetgeen geschetst is op onze site. We gaan kijken of we dit kunnen aanpassen op de site.

Vriendelijke groet,

Edwin Kroon
    Senior Medewerker Klantenservice
    Indpender
  4. Dirk
    Na 6 dagen wachten ineens een telefoontje dat ze nog meer documenten nodig hebben .Het duurt maar en nog steeds niets.Ik zit erover te denken alles bij hun weg te halen.
Plaats een reactie