Independer Forum

Aegon is prima, Independer slecht

Reacties
3
  1. Aegonklant

Ik heb hele goede ervaringen met schadeafhandeling van Aegon. Ook de klantenservice van Aegon zelf is prima. Toen ik tegen problemen van communicatie met Independer aanliep hielp het niet hoevaak ik ook belde en mailde met independer. Ook brieven werden niet beantwoord. Ik raad daarom Aegon klanten aan om Independer als tussenpersoon af te schaffen en rechtstreeks met Aegon te communiceren, vooral bij schade afhandeling.

Independer had me bij een wijziging gewoon dubbel aangemeld en wat ik ook deed, ze hebben het niet veranderd. Eén belletje naar Aegon en alles werd opgelost. Binnen enkele dagen kreeg ik alle teveelbetaalde bedragen teruggestort. Ze waren erg terughoudend met het annuleren van Independer als tussenpersoon, maar toen ik vertelde hoe vaak ik communiceerde en hoe vaak ik geen antwoord kreeg, waren ze evenwel bereid om hun als tussenpersoon te schrappen.

Ik heb een woonpakket van Aegon en alle schades die ik had zijn heel snel afgehandeld. Een camera die in de camper in het trapgat stuk viel werd gewoon betaald. Alsof het in huis gebeurd was. Prima afhandeling dus.

2. Gebruikersavatar
    Annemiek Helmink Berichten: 9
    Beste Aegonklant,

Wij vinden het heel vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over onze hulpverlening. Gezien uw anonieme bericht kunnen wij u niet op een andere manier onze oprechte excuses aanbieden.
    Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen dan zijn we het beste telefonisch bereikbaar om u verder te helpen.
  3. maradonna2
    ik heb een schade gevalletje van de keuken.
    zit ook bij aegon en de schade expert heeft schade afgewezen, en is er niet eens voor langs geweest.
    dus rechtbijstand ingeschakeld van de aegon maar die spelen het zelfde spelletje.
    ik heb mijn probleem inmiddels opgelost,maar ga zeker naar een andere verzekeraar maar niet voordat ik op een andere manier mijn schade uitgekeerd krijg, ik laat mijn hele huis leeg plunderen.
    ik ga mijn gram wel halen.
    aegon zijn de grootste oplichters die er zijn als je ze nodig hebt.
    en die tussenpersoon daar ben ik ook nog niet klaar mee.
Plaats een reactie