Independer Forum

Aegon Inboedelk en Woonhuisverzekering

Reacties
3
  1. Bonekamp

Hoe kan het dat de premie voor de Aegon online woon- en inboedelverzekering veel goedkoper is dan de reguliere verzekering van Aegon. Dit scheelt ca. EUR 100,--/jaar!

Aegon heeft in mei haar premies verhoogd. Mijn verzekering werd EUR 100,-- per jaar duurder. Niet wordt de vraag gesteld of oversluiten gewenst is.

Kan iemand dit uitleggen????

2. Gebruikersavatar
    Simone de Graaf Berichten: 151
    De Online verzekering van Aegon heeft minder uitgebreide voorwaarden. Zo is er geen standaard buitenhuisdekking, zijn de maximale verzekerde bedragen voor o.a. computer/audioapparatuuur en sieraden veel lager dan bij het Woon&Vrije tijd pakket van Aegon. Daarnaast zijn de acceptatie richtlijnen bij de Online verzekering veel strikter. Mede hierdoor kunnen de premies lager gehouden worden.
  3. Boon
    Al jaren bij deze club een woonpakket verzekering, nog nooit iets geclaimd.
    Heb je een keer water lekkage in de badkamer is Aegon niet thuis onder de noemer de "klein lettertjes" van de kit is niet goed meer van de douchebak en de voegen zijn ook niet goed/ cq zitten er niet meer in!!???
    Dus geen schade vergoeding.
    Let Op: dit betekend dat je voor je eigen zekerheid elk jaar de kit van je douchecabine moet laten vervangen. Aegon betaalt anders niet meer uit, dit valt onder punt 2.9.
    Deze hele kwestie met Aegon heeft een jaar geduurd en ik heb zelf voor de kosten van ruim 5.100 euro moeten opdraaien om de schade te laten repareren.

Als je dus echt save verzekerd wil zijn neem dan GEEN woonpakket verzekering van Aegon maar zoek een andere verzekering of stap over.
    Op dit forum ben ik nog een aantal personen tegengekomen met dit probleem.
    Suc6 met de info en doe er je voordeel mee, kan je een hoop geld besparen.
Plaats een reactie