Independer Forum

Advies op maat

Reacties
4
  1. Thom73

Ik wou even laten weten dat ik erg blij ben met het advies op maat dat wordt gegeven!Zelf heb ik zonnepanelen, waardoor het voor mij erg onoverzichtelijk werd om een goede vergelijking te maken, omdat ik voor mezelf niet duidelijk kreeg waar ik rekening mee moest houden en wat de regelingen waren van de leveranciers.

2. Gebruikersavatar
    Wanda Eikens Berichten: 29
    Beste Thom73,

Wat fijn om te horen. We zijn blij dat we u hebben kunnen helpen!
  3. Rick
    Beste Independer,

Ik heb zonnepanelen laten plaatsen op mijn huis. Kunt u voor mij ook een advies geven wat ik het beste kan doen qua energieleverancier? Ik zit nu bij de NUON.
    Alvast bedankt.
  4. Gebruikersavatar
    Wanda Eikens Berichten: 29
    Beste Rick,

Graag zouden wij ook een advies op maat voor u maken nu u zonnepanelen heeft. Wij kunnen dit helaas niet op basis van dit bericht en zouden graag wat meer informatie van u ontvangen.
    Om u een goed advies op maat te kunnen geven, zouden wij graag van u weten wat uw verbruik het afgelopen jaar was voor elektriciteit en voor gas. Ook horen wij graag wat u verwacht te gaan opwekken met de zonnepanelen en of u een dubbele of enkele meter heeft. Tot slot ontvangen wij ook graag uw postcode en huisnummer.
    Op basis van deze gegevens maken wij dan een advies op maat voor u.
    U kunt deze gegevens per mail naar ons toesturen, dit kan naar: energie@independer.nl of telefonisch doorgeven via het nummer:
    035-6265544
Plaats een reactie