Independer Forum

ABN AMRO Reisverzekering - niet doen!

Reacties
1
  1. Lola

Nadat ik een aantal jaar niet meer op vakantie ben geweest heb ik voor een vakantie een kortlopende reisverzekering afgesloten bij ABN AMRO. Tijdens mijn vakantie was er ingebroken in ons huisje waarbij o.a. mijn anderhalf jaar oude iPhone 5 gestolen was.

Tot mijn verbazing kreeg ik daarvoor bij een nota bene uitgebreide (!) dekking maar €250,- terug. Bij de meeste producten krijg je een dagwaarde terug maar omdat een smartphone blijkbaar vaak wordt gestolen hebben zichzelf flink ingedekt door hier een maximale vergoeding op te zetten. Het behoeft verder geen uitleg dat je voor die maximale vergoeding geen fatsoenlijke smartphone kunt terugkrijgen.

Daarnaast kreeg ik in eerste instantie standaard dekking uitbetaald, pas na tweemaal telefonisch contact te hebben gezocht met de minst geïnteresseerde persoon aller tijden kwam ABN AMRO tot de conclusie dat er een fout was gemaakt en dat ik inderdaad uitgebreide dekking had afgesloten.

Kortom, ik ben zeer ontevreden over deze afhandeling en ik zou niemand een ABN AMRO reisverzekering aanraden. Ik heb mijn lesje geleerd en zal er nooit meer op vertrouwen dat de bank waar ik al mijn hele leven klant ben het beste met mij voor heeft.

Plaats een reactie