Independer Forum

Aanbieders van woonverzekeringen

Jouw ervaringen of vragen over individuele woonverzekeraars zoals Unigarant, Nationale Nederlanden, ASR Verzekeringen of Aegon.

Aegon Inboedelk en Woonhuisverzekering Hoe kan het dat de premie voor de Aegon online woon- en inboedelverzekering veel goedkoper is dan de reguliere verzekering van Aegon. Dit scheelt ca. EUR 100,--/jaar! Aegon heeft in mei haar premies...
Reacties
2
Bekeken
2905
Gestart door:
Bonekamp
op
Centraal Beheer Inboedelverzeekring Mijn vriendin heeft middels Independer een pakket afgesloten bij CB. Alles is online via independer geregeld.

Vervolgens krijgt ze een schade aan de televisie door eigen schuld. Vol goede moed belt ze...
Reacties
1
Bekeken
2197
Gestart door:
GabyVakkers
op
FBTO vergoed geen spontaan ontstane schade FBTO woonverzekering

Op een donderdag in oktober werd ik wakker en ging naar de badkamer om mij aan te kleden en te douchen. Ik vond aldaar mijn badkamer vol met stukjes glas. ...
Reacties
0
Bekeken
1988
Gestart door:
Erik Arentz
op
verzekering van woning in oostenrijk Is het mogelijk om een huis te verzekeren in oostenrijk

m.vr.groeten,

Lucas Boekema
Reacties
1
Bekeken
1818
Gestart door:
Lucas
op
Opstalverzekering bij verhuizing naar Buitenland Beste mensen, Binnenkort verhuizen wij voor een aantal jaren naar de VS, en gaan ons huis verhuren. Inboedel nemen we mee, dus dat probleem hebben we niet. Wel moeten we de opstal netjes...
Reacties
1
Bekeken
1944
Gestart door:
Alrik
op
ING Lijfsieren (max. uitkering) Onder ING All Risk (AR) Code IWV03 juni 2014 Maand premie € 11,49 staat: Lijfsieraden zijn standaard meeverzekerd tot maximaal het verzekerde bedrag (€ 100.000,-). De polisvoorwaarden luiden: - Is er sprake van diefstal of verlies? Dan zijn...
Reacties
0
Bekeken
1826
Gestart door:
Mike
op
Waterschade OHRA Laat je NOOIT ontzorgen door de OHRA bij een waterchade en doe het zelf met een schade expert die toch wordt vergoed. je krijgt alleen maar te maken met Vakonbekwame schadeherstellers die allen...
Reacties
1
Bekeken
2112
Gestart door:
Kleijn
op
Verblijf buitenland, maar toch inboedel verzekerd in NL Zojuist ben ik geëmigreerd naar het buitenland, maar ik heb nog steeds mijn volledig gemeubileerde appartement in Nederland. Deze wordt permanent verhuurd. Tijdens mijn emigratie moest ik mijn inboedelverzekering beëindigen, omdat het...
Reacties
1
Bekeken
5074
Gestart door:
awish
op
ING vergoedt wél nieuwwaarde tot 10 jaar In de vergelijking van woonverzkeringen wordt gesteld dat bij schadevaststelling ING woonverzekeringen van de dagwaarde uitgaat als deze 40% of minder is dan de nieuwwaarde. ING is echter de enige verzekeringsmaatschappij (voor...
Reacties
1
Bekeken
6406
Gestart door:
christiaan
op
specificatie woonverzekering Al jaren een woonverzekering bij Centraal Beheer. Opstal, inboedel, glas, aansprakelijkheid en kostbaarheden. Dit jaar viel me op dat de nota nauwelijks controleerbaar want onvoldoende gespecificeerd is. Wat er staat zijn bedragen...
Reacties
1
Bekeken
4914
Gestart door:
Jan de Weg
op
ANWB waarom is de ANWB steeds een middenmoter terwijl de verzekeringen elders prima gevonden worden?
Reacties
1
Bekeken
5278
Gestart door:
vceess
op
FATUM mijn verzekeraar heeft mij bij FATUM gezet,voor woonhuis en WA en glas maar wat is dat nou eigenlijk voor een club? Ben ik wel verzekerd en is het veilig ??
Reacties
3
Bekeken
6283
Gestart door:
vcees
op
Aegon is prima, Independer slecht Ik heb hele goede ervaringen met schadeafhandeling van Aegon. Ook de klantenservice van Aegon zelf is prima. Toen ik tegen problemen van communicatie met Independer aanliep hielp het niet hoevaak ik ook...
Reacties
2
Bekeken
7821
Gestart door:
Aegonklant
op
samenspel verzekeraar/banken Univé wijst in veel gevallen dekking op grote schades af. Laat een onderzoek doen door het "eigen" zg. onafhankelijke onderzoeksbureau. Tijdens dit onderzoek wordt geen voorschot betaald, "omdat de verzekeraar Univé niet weet...
Reacties
0
Bekeken
7310
Gestart door:
gedupeerde
op
Centraal Beheer slechte ervaring Ik ga per direkt weg bij CBA. Wat een aanfluiting is deze verzekeringsmaatschappij Met een eigen woning ben ik al ruim 14 jaar verzekerd middels de woongarantverzekering van CBA. In al die 14 jaar...
Reacties
0
Bekeken
7528
Gestart door:
Muts
op
hoger verzekerings risico bij andere postcode In gemeente Baarn was de risico factor voor de in boedelverzekering 3 Nu woon ik in Oosterhout N-Br en hanteren ze een risico getal van 9 mijn postcode is 4904 ZR, is dit normaal?
Reacties
1
Bekeken
8080
Gestart door:
J.Timmer
op
indexeren inboedelverzekering De prijs van mijn inboedelverzekering wordt verhoogd voor het jaar 2011 met 70 procent. Bij de reden van de verhoging wordt indexering opgegeven. Hoe reeel is het dat ik door deze indexering, meer dan...
Reacties
1
Bekeken
8556
Gestart door:
maria
op
ASR verzekering opzeggen Mijn inboedelverzekering bij ASR loopt van 1.1.2010. tot 1.1.2014 Op basis van de nieuwe opzegregeling wil ik deze verzekering per 1.1.2011 stopzetten. Mijn tussenpersoon zegt dat het onmogelijk is, klopt dat?
Reacties
3
Bekeken
10817
Gestart door:
us1109
op