Independer Forum

Aanbieders van reisverzekeringen

Jouw ervaringen of vragen over individuele reisverzekeraars zoals FBTO, OHRA of Delta Lloyd.|We zijn benieuwd naar je ervaringen met de reisverzekeraars. Heb je een vraag over de reisverzekeraars of over individuele reisverzekeraars zoals FBTO, OHRA of Premio Verzekeringen? Stel je vraag hieronder. We helpen je graag.

Annuleringsverzekering Wij zijn met een reisgezelschap van totaal 4 personen. Het betreft een moeder met 2 kinderen (4 en 5 jaar) Zij wonen gedrieen op 1 adres. En 1 persoon die op een ander adres...
Reacties
27
Bekeken
14674
Gestart door:
C v H
op
Annuleringsverzekering Ik heb een vraag over het mogelijk annuleren van een toekomstige reis. Mijn man en ik zijn van plan een reis naar Afrika te boeken. Nu ben ik momenteel onder behandeling...
Reacties
1
Bekeken
417
Gestart door:
Letty
op
zonnebril kwijtgeraakt Helaas mijn Ray Ban zonnebril van €145,- kwijtgeraakt in een stroomversnelling tijdens een kanotocht in Frankrijk. Gekocht in mei 2012. Voor het eerst in mijn leven dit gemeld/geclaimd bij verzekering. Bericht terug...
Reacties
2
Bekeken
429
Gestart door:
Sabine
op
annuleren kamegenoot Ik ga op reis met een vriendin in september , zij moet wegens ziekte haar reis annuleren, omdat de reis onderdeel is van een groepsreis ga ik wel op reis , heb...
Reacties
1
Bekeken
352
Gestart door:
Clara
op
Annuleringsverzekering maximum bedrag te laag Hallo, Wij plannen een reis waarvan de reissom hoger is als het maximum van de verzekeraar (abmamro). Kunnen we nu de restant bijverzekeren of zeggen beide verzekeraars dan dt we onderverzekerd zijn en...
Reacties
2
Bekeken
904
Gestart door:
Paulus
op
Annuleringsverzekering Hoi, mijn inwonende schoonouders (2pers) en ons gezin (4 pers) hebben apart een doorlopende reis en annuleringsverzekering lopen. We gaan met ons 6 op vakantie die 25000 euro kost. Alle 6 staan...
Reacties
1
Bekeken
687
Gestart door:
Mark0712
op
Annulering als je kind geen contact meer wilt Ik heb vliegtickets geboekt bij vliegwinkel.nl voor juli 2015. Ik zou samen met mijn dochter gaan, maar nu wilt ze door omstandigheden geen contact meer met mij. Is dit een reden om aanspraak te...
Reacties
1
Bekeken
707
Gestart door:
Fer
op
Annulerings verzekering vanwege visum angola jullie hebben mij eerder verteld dat het geen probleem is om een annuleringsverzekering af te sluiten na het boeken van een vlucht naar Angola (15-03-2015 t/m 6-04-2015). Daarom heb ik gister geboekt...
Reacties
1
Bekeken
1244
Gestart door:
emma
op
Reisverzekering Route Mobiel Momenteel de goedkoopste, maar duidelijk een nieuwkomer in kortlopende reisverzekeringen. Wat een prutsers! Onderweg naar Italie kregen we autopech. Via de ANWB hebben we vervangend vervoer gekregen, maar dit duurde dik 24 uur. Noodgedwongen...
Reacties
4
Bekeken
1812
Gestart door:
Marco
op
Delta Lloyd keer niet uit als je diefstal niet ziet!!! Onlangs is in Barcelona mijn tas in de metro gerold. Delta Lloyd keert de schade niet uit en geeft hierbij letterlijk aan: U heeft niets gemerkt van de diefstal. Als u voldoende voorzichtig...
Reacties
1
Bekeken
1412
Gestart door:
Gast
op
Reisverzekering Nationela Nederlanden (via ING) Ik dacht (nu dus geheel onterecht) goed verzekerd te zijn bij NN (via de ING). Tijdens mijn laatste vakantie is er na het afgeven van mijn bagage op het vliegveld de nodige...
Reacties
0
Bekeken
1413
Gestart door:
Herman
op
vakantie geannuleerd Zelf.nl Vakantie geannuleerd. Zelf verzekeringen handelt dit zeer ondeskundig af. Post komt niet aan. Mail komt niet aan. Behandelaar niet telefonisch te bereiken. Verzoek om teruggebeld te worden gebeurt niks mee. En alles...
Reacties
1
Bekeken
1655
Gestart door:
nietopvakantie
op
ABN AMRO Reisverzekering - niet doen! Nadat ik een aantal jaar niet meer op vakantie ben geweest heb ik voor een vakantie een kortlopende reisverzekering afgesloten bij ABN AMRO. Tijdens mijn vakantie was er ingebroken in ons huisje...
Reacties
0
Bekeken
1911
Gestart door:
Lola
op
Excelent Allianz Global Assistance Na alreeds de 3de dag na aankomst op vakantie bestemming in Thailand kreeg ik daar een motor-ongeluk waarbij ik enkel en hand brak en geopereerd moest worden en daardoor gehandicapt.Ik mocht 2...
Reacties
0
Bekeken
2233
Gestart door:
Jim Pulles
op
Eigen risico Zelf.nl Hoe kan het dat het eigen risico bij Zelf.nl op 100 euro ligt en via independer onder zelf op 50 euro?
Reacties
1
Bekeken
4740
Gestart door:
reisgenoot
op
Langtijdig reizen We reizen van Canada door Noord-, Centraal- en Zuidamerika tot Argentina. De reis zal tuusen de 9 en 12 maanden duren. Ongevallen verzekering, medische kosten, diefstal of schade van bagage,...
Reacties
1
Bekeken
3971
Gestart door:
Spliffy
op
Gevaarlijke sporten, fout in vergelijking Voorbeeld van verkeerde voorlichting op Independer.nl Als selectiecriterium voor reisverzekering kies ik buiten werelddekking ook voor 'gevaarlijke sporten'. Unive wordt dan aangeraden. Na het lezen van de polisvoorwaarden van Unive op de website...
Reacties
1
Bekeken
5269
Gestart door:
Raoul02
op
Taal nog teken op aanvraag reisverzekering !! Vorige week vrijdag avond heb ik via Independer een doorlopende reisverzekering afgesloten bij Avero Achmea. Alle vragen kon ik met nee beantwoorden. Ik kreeg een voorlopige dekking. Nu een week later herb ik...
Reacties
1
Bekeken
5341
Gestart door:
h.dijkhof@zonnet.nl
op
Uitstekende service National Academic Door het overlijden van schoonvader moesten wij terug van de usa naar nederland. Alles werd fantastisch geregeld door national academic en ook later werden alle gemaakte onkosten vlot vergoed. Ook de annuleringsverzekering keerde...
Reacties
0
Bekeken
7096
Gestart door:
Wim goossens
op
Doorlopende reisverzekering ING Geachte lezer; Wist u dat de doorlopende reis verzekering van de ING een 55 pagina tellende "voorwaarde" telt dat hiein verteld wordt dat de verzekering GEEN waardevolle spullen dekt. Naar mijn idee is nou...
Reacties
2
Bekeken
7945
Gestart door:
M.Nauman
op
Reisverzekering FBTO Als je op een naam afgaat en bijv. kiest voor FBTO reisverzekering met vervangend vervoer denk je dat je wel goed zit als er wat gebeurt. Dan gaat op dag 1 de auto...
Reacties
1
Bekeken
8372
Gestart door:
WillyNN
op
Independer