Zorgverzekering Turien & Co

39 reacties

Goedemiddag

Ik ben naar vergelijkingen van zorgverzekeraars op zoek, Speciaal voor de 50+
tot mijn terleurstelling kom ik zeer weinig vergelijkingen tegen.Ik wil graag
meer vergelijkingen op een side kunnen zien.

door Els op 21 Dec 2009, 14:40

kijk eens op de site van fbto zijn we 2 jaar bij basis en 100% fysio voor 2 personen lid anbo korting nu 198,00

door r.van marsbergen op 22 Dec 2009, 10:01

Op de site van consumentenbond kum je alle verzekeringen vergelijken

door bekedam op 29 Dec 2009, 15:48

Ik ben zorgverlener = lees huisarts.

Turien en Co staat bij mij bekend als een hele late betaler !!
Ik ga er dan ook vanuit dat ze de laagste premie van Nederland hebben.
De zorgverlener fungeert als goedkope bank ! Jammer ,maar zeer waarschijnlijk
is dat het beleid van Turien en Co

door r.baarsma op 09 Feb 2010, 15:44

Ik kan zowel Trias als Turien&Co niet aanbevelen. Communicatie via de telefoon is erg tegenstrijdig (dan wel recht hierop, bij de volgende afdeling/medewerker weer niet)

door Gast op 18 Aug 2010, 13:29

Ik heb zeer slechte ervaringen met Turien zorgverzekering, de vergoedingen worden erg laat overgemaakt e-mails worden niet beantwoord en nu als klap op de vuurpijl krijg ik een achterstallige rekening van 305 euro over het eigen risico van 2008 en 2009. Volgens een begeleidend schrijven was het in hun systeem niet mogelijk om dat eerder te doen. Ik ben hier dus niet blij mee en ga beslist een andere zorgverzekering zoeken!

door Betje op 11 Nov 2010, 23:27

Turien & Co is waardeloos. Onduidelijke specificaties van gedane betalingen aan zorgverlener en bij elke betaling wordt een (gedeelte???) eigen risico in rekening gebracht.
Blijkbaar moet je zelf bijhouden wanneer je de grens van het eigen risico bereikt hebt. In 2008 en 2009 was hun administratie niet op orde en we hebben nu een factuur ontvangen van €359,-- zijnde een nabetaling eigen risico over de jaren 2008 en 2009. Gezien hun belabberde administratie betekent dit dus dat je zelf je administratie goed op orde moet hebben om dubbele betalingen aan Turien uit te sluiten.

door labs101 op 03 Dec 2010, 11:27

Ook wij hebben een correctienota ontvangen van € 260,-. Ik vind het ronduit schandalig dat zoiets kan. Mijn vraag is of ze dit zomaar kunnen doen om na 2 jaar nog een rekening te sturen, alleen omdat hun een fout hebben gemaakt. Wij zijn inmiddels wel overgestapt naar een andere zorgverzkering.

door diana op 07 Dec 2010, 08:59

Ook ik heb een rekening van bijna €500 euro ontvangen voor het jaar 2008 en 2009,ik ben het er totaal niet mee eens en ga dit tot de bodem uitzoeken. O,ja ik ben NU trouwens overgestapt!! En zelfs de medewerkers kunnen mij niet uitleggen waar dit bedrag vandaan komt, ze hebben mij een onduidelijk/slecht overzicht gegeven, en als ik om duidelijkheid vraag, krijgt een vaag antwoord. Ik moet nu zelf al mijn administratie gaan inkijken om uit te zoeken wat ik wel en niet heb betaald, DIT IS ONACCEPTABEL!! EN OVERWEEG ZEKER OM DIT BIJ RADAR TE MELDEN!!

door Melanie op 21 Dec 2010, 13:14

ook wij hebben een achterstallige rekening gekregen van 350 euri!!
omdat men de eigen administratie niet op orde heeft!!!
schandalig gewoon!!!

door pabaso op 22 Dec 2010, 15:11