Zorgverzekering Turien & Co

39 reacties

Goedemiddag

Ik ben naar vergelijkingen van zorgverzekeraars op zoek, Speciaal voor de 50+
tot mijn terleurstelling kom ik zeer weinig vergelijkingen tegen.Ik wil graag
meer vergelijkingen op een side kunnen zien.

door Els op 21 Dec 2009, 14:40

kijk eens op de site van fbto zijn we 2 jaar bij basis en 100% fysio voor 2 personen lid anbo korting nu 198,00

door r.van marsbergen op 22 Dec 2009, 10:01

Op de site van consumentenbond kum je alle verzekeringen vergelijken

door bekedam op 29 Dec 2009, 15:48

Ik ben zorgverlener = lees huisarts.

Turien en Co staat bij mij bekend als een hele late betaler !!
Ik ga er dan ook vanuit dat ze de laagste premie van Nederland hebben.
De zorgverlener fungeert als goedkope bank ! Jammer ,maar zeer waarschijnlijk
is dat het beleid van Turien en Co

door r.baarsma op 09 Feb 2010, 15:44

Ik kan zowel Trias als Turien&Co niet aanbevelen. Communicatie via de telefoon is erg tegenstrijdig (dan wel recht hierop, bij de volgende afdeling/medewerker weer niet)

door Gast op 18 Aug 2010, 13:29

Ik heb zeer slechte ervaringen met Turien zorgverzekering, de vergoedingen worden erg laat overgemaakt e-mails worden niet beantwoord en nu als klap op de vuurpijl krijg ik een achterstallige rekening van 305 euro over het eigen risico van 2008 en 2009. Volgens een begeleidend schrijven was het in hun systeem niet mogelijk om dat eerder te doen. Ik ben hier dus niet blij mee en ga beslist een andere zorgverzekering zoeken!

door Betje op 11 Nov 2010, 23:27

Turien & Co is waardeloos. Onduidelijke specificaties van gedane betalingen aan zorgverlener en bij elke betaling wordt een (gedeelte???) eigen risico in rekening gebracht.