39 reacties
Ik heb zeer slechte ervaringen met Turien zorgverzekering, de vergoedingen worden erg laat overgemaakt e-mails worden niet beantwoord en nu als klap op de vuurpijl krijg ik een achterstallige rekening van 305 euro over het eigen risico van 2008 en 2009. Volgens een begeleidend schrijven was het in hun systeem niet mogelijk om dat eerder te doen. Ik ben hier dus niet blij mee en ga beslist een andere zorgverzekering zoeken!
Turien & Co is waardeloos. Onduidelijke specificaties van gedane betalingen aan zorgverlener en bij elke betaling wordt een (gedeelte???) eigen risico in rekening gebracht.
Blijkbaar moet je zelf bijhouden wanneer je de grens van het eigen risico bereikt hebt. In 2008 en 2009 was hun administratie niet op orde en we hebben nu een factuur ontvangen van €359,-- zijnde een nabetaling eigen risico over de jaren 2008 en 2009. Gezien hun belabberde administratie betekent dit dus dat je zelf je administratie goed op orde moet hebben om dubbele betalingen aan Turien uit te sluiten.
Ook ik heb een rekening van bijna €500 euro ontvangen voor het jaar 2008 en 2009,ik ben het er totaal niet mee eens en ga dit tot de bodem uitzoeken. O,ja ik ben NU trouwens overgestapt!! En zelfs de medewerkers kunnen mij niet uitleggen waar dit bedrag vandaan komt, ze hebben mij een onduidelijk/slecht overzicht gegeven, en als ik om duidelijkheid vraag, krijgt een vaag antwoord. Ik moet nu zelf al mijn administratie gaan inkijken om uit te zoeken wat ik wel en niet heb betaald, DIT IS ONACCEPTABEL!! EN OVERWEEG ZEKER OM DIT BIJ RADAR TE MELDEN!!