Independer Forum

Welkom op het Independer Forum

Reacties
19
  1. Gebruikersavatar
    Independer.nl Berichten: 152

Welkom op het Independer Forum. Wil je discussiëren over een verzekeraar, financieel product of over je verzekering? Of in contact komen en ervaringen delen met andere bezoekers? Op het forum van Independer kun je zelf onderwerpen hierover starten.

Wij hebben als uitgangspunt dat we geen reacties willen verwijderen. Wel hebben we huisregels opgesteld. Door op ons weblog of forum te reageren, ga je daarmee akkoord.

2. kritikaster
    Over de openheid bij Independer is al vaker iets geschreven. Dat de medewerk(st)ers zich met een linkklik voorstellen is zelfs helemaal uniek.

Met het begrip WTF, dat vaker gebruikt wordt, kunnen consumenten echter niet veel beginnen en mijn voorstel is om hierbij een korte uitleg over de betekenis te schrijven. Heb je al aan een extra cursus deelgenomen voor de noodzakelijke kwalificatie, is het nog positiever om geïnteresseerden kort uit te leggen wat dit voor de consument betekent....toch?

Door de openheid en de geplaatste cv ontstaat (soms) de indruk, dat medewerk(st)ers uit verschillende beroepsgroepen zijn samengesteld en vaker NIET dan WEL een verzekerings- of financiële achtergrond hebben......hetgeen overigens niet op voorhand van nadeel moet zijn.
  3. Gebruikersavatar
    Suzanne Mooij Berichten: 21
    Beste Kritikaster,

Het klopt dat we sinds kort vermelden op de medewerkerspagina's welke WFT diploma's iemand heeft. Overigens is dit overzicht nog niet helemaal compleet, maar under construction.

Ik snap uw punt, maar we vinden het juist goed om te vermelden wat de achtergrond van iemand is. Onze medewerkers worden allemaal goed opgeleid en hebben de juiste diploma's, maar het is vooral belangrijk dat onze klanten met een super service worden geholpen. Vaak nemen we daarom niet alleen maar mensen aan met de juist diploma's, maar is de goede instelling belangijker. Deze mensen leiden we dan zelf op.

Vriendelijke groet,
    Suzanne
  4. kritikaster
    [quote="Suzanne Persoon"]Beste Kritikaster,

Het klopt dat we sinds kort vermelden op de medewerkerspagina's welke WFT diploma's iemand heeft. Overigens is dit overzicht nog niet helemaal compleet, maar under construction.

Ik snap uw punt, maar we vinden het juist goed om te vermelden wat de achtergrond van iemand is. Onze medewerkers worden allemaal goed opgeleid en hebben de juiste diploma's, maar het is vooral belangrijk dat onze klanten met een super service worden geholpen. Vaak nemen we daarom niet alleen maar mensen aan met de juist diploma's, maar is de goede instelling belangijker. Deze mensen leiden we dan zelf op.

Vriendelijke groet,
    Suzanne[/quote]
  5. kritikaster
    De tekst bij het vorige bericht kwam er niet onder, dus nog eens....

Ik bevestig graag, dat jullie medewerk(st)erskeuze gezond-kritisch en divers is en er vooral geen vastgeroeste verzekeringsnerds te weinig ronddenken. Met het aangeven van deze extra-scholing is niets "verdiend", zolang de consument niet begrijpt wat deze opleidingen inhouden. Twee seminaruurtjes, drie dagen buffelen of een waardevol diploma dat in de avonduren verdiend is?

Openheid is inzicht geven.....toch?
  6. Gebruikersavatar
    Suzanne Mooij Berichten: 21
    Beste kritikaster,

Dat is zeker een goede suggestie, die nemen we mee.

Vriendelijk groet,
    Suzanne
  7. beekemm
    de zorgverzekering moet gewoon inkomsten afhankelijk worden en het idiote rondpompen van geld met toeslagen moet afgelopen zijn en met het geld wat daarmee bespaard word, kan het onfatsoenlijke eigen risico worden afgeschaft, het eigen risico voor chronisch zieken moet in ieder geval worden afgeschaft, je bent niet voor je lol chronisch ziek, en je houd de zorg betaalbaar door de heren zorgmanagers een normaal salaris te betalen zonder idiote benefits, en pensioenen, betaal de echte werker in de zorg maar van,
    jack
  8. geen
    Ik zie De Kiemer staan in mijn advieslijst maar ik heb net een brief gehad van De Kiemer dat zij overgaan in De Frieslandse met hun voorwaarden en prijzen.
  9. Gebruikersavatar
    Simone de Graaf Berichten: 151
    Kiemer is een onderdeel van De Friesland. Omdat de voorwaarden van Kiemer erg veranderd zijn, heeft de verzekeraar voor iedere klant bekeken welke verzekering het best overeenkomt met wat in 2014 van toepassing was. Voor sommige klanten betekent dit, dat ze zijn overgegaan naar de voorwaarden van de Friesland. Als je graag bij Kiemer verzekert wil blijven kan dat. Kiemer blijft namelijk wel bestaan. Vandaar dat deze ook in onze vergelijking getoond wordt.
  10. Mick
    Ik heb veel tijd gestoken om mijn ervaring te delen over een tandartspraktijk die bij jullie hoog staat aangeschreven. Mijn ervaring is echter heel anders. De site bleef maar aangeven dat ik geen reactie heb ingevuld. Na verschillende pogingen maar opgegeven.Worden alleen de positieve ervaringen geplaatst?
Independer

Als je op deze buttons klikt, plaatsen Facebook, Twitter en Google+ cookies.

Ik ga akkoord

Volg ons ook voor tips, alerts en het laatste nieuws!