113 reacties
ik heb de laatste tijd wat dure spullen bij de rentepuntenwinkel aangeschaf en daarmee flink wat rentepunten weggewerkt. Maar wie schetst mijn verbazing dat er nu wederom wegens ouderdom rentepunten blijven vervallen. Ze worden kennelijk ook aan de voorkant afgeschreven en niet alleen aan de achterkant (oudste). Geef de bedenker maar een flinke bous!
rentepunten betekent niks want d espullen die je daar voor kunt kopen kun je voordeliger elders kopen ze moeten gewoon spaarrente verhogen daar zijn ze voor ,trouwens ze verdienen aan die spullen dus ook nog eens ??? daar wel eens aan gedacht? het zijn toch geen winkeliers??? bank zijn ze en daar moeten ze zich aan houden dus
Was van plan om een espresso machine aan te schaffen,
echter als je even googled kan ik dezelfde machine voor iets minder krijgen!
Echt komplete onzin die rente punten.
(immers de adviesprijs van de ING is zogenaamd 800 euro terwijl je hem overal voor 500 euro op internet vindt.....)
Echt te belachelijk voor woorden.....net alsof doen dat je een extra'tje
krijgt.
Dus mocht er nog iemand rentepunten nodig hebben?!.....
Peter
Paterswolde
Ik ben al jaren klant bij ing voorheen postbank En ik koop nooit bij de rentepunten winkel Maar een paar weken geleden zag ik een voordelige tom tom Dus dacht ik die kan ik wel kopen ,dat had ik beter niet kunnen doen Want ze houden wel alles in aan geld en punten maar snel leveren ho maar Ik zit nu al veertien dagen te wachten op mijn tom tom en ik heb hem nog niet Ik kreeg vanmorgen een mailtje dat er iets administratief was misgegaan IK vraag me af ben ik nu de enigste met dat,of komt dat geregeld voor Ze beweren dat ze de grootste internet winkel zijn,maar ook de slechtse
Wat een geklaag over de Rentepunten. Als je het product ergens anders kunt vinden voor een betere prijs: vooral doen. Je bent niet verplicht om de rentepunten te gebruiken.
Mijn ervaring is dat ik veel producten die voor mij interessant zijn elders niet goedkoper kan vinden. Pas nog een TV aangeschaft voor 50% van de adviesprijs. En nee de ING stelt deze adviesprijs niet vast, dat doet de leverancier. In mijn geval leverde het een voordeel op van minimaal 225 euro ten opzichte van de goedkoopste internet winkel (en die zijn ook niet allemaal te vetrouwen). De TV wordt keurig door PostNL afgeleverd.
Hulde aan de Rentepunten winkel!!
(een ander geluid op deze klaagsite mag ook wel eens)