7 reacties
DSW is wel opgenomen op onze website. Wanneer DSW niet in de top 3 staat kunt u in de 4e kolom het product van uw keuze selecteren. Als u het niet kunt vinden kunt u ons altijd bellen op 035-6265544.
Zorgverzekering vergelijken? Op Independer.nl vind je snel de zorgverzekering die het beste bij je past.
De ervaring met DSW is bijzonder goed.
Bij telefonisch kontakt direkt to the point.
Het verzekeringsverhaal is duidelijk: een basisverzekering en
twee aanvullende verzekeringen incl. de tandarts.
Geen onnodig gezoek naar de beste dekking.
Geen onnodig gezeur over nota's. Duidelijk inzicht over de door hun betaalde nota's aan de zorgverleners.
Tevens de vrijheid tot keus van de zorgverlener.
Het is een echte verzekering met een Rotterdamse mentaliteit:
Geen woorden maar daden. Geen onnodige opsmuk of klantenlokkertjes.
Kortom goede wijn behoeft geen krans.
Alleen kan je daar geen korting bedingen, noch individueel noch groepen. Iedereen is daar gelijk voor de zelfde premie.
Daarom kan je DSW niet direkt vergelijken, omdat DSW niet intressant
is voor intermediairs/tussenpersonen.
Maar Independer geeft wel alle informatie via het vierde invulkolom
van het vergelijkstaatje.
Toch goed van Independer!!!!
L.A.Loupe
Independer.nl Keurmerk
Independer.nl vindt dat je blindelings op een verzekering moet kunnen vertrouwen. Het Independer.nl Keurmerk geeft je die zekerheid.
Een product met Independer.nl Keurmerk biedt je o.a.:
vrije zorgkeuze
jaarlijkse polischeck
uitstekende service
geen medische vragen
Hij geeft een X voor, dus DSW is volgens independer niet goed.
Vreemd, maar ik kan ook niet makkelijk vergelijken, omdat DSW niet "makkelijk" te vinden is.
Ik blijf denk ik gewoon bij DSW, vind het een van de fijnste verzekering...en dus niet echt de moeite waard om direkt over te stappen...
Helaas hebben wij geen samenwerking met DSW waardoor we geen jaarlijkse polischeck kunnen doen. Daardoor heeft DSW geen Independer Keurmerk. U kunt in de vergelijking wel de premies van DSW vergelijken met andere verzekeraars.
Zorgverzekering vergelijken? Op Independer.nl vind je snel de zorgverzekering die het beste bij je past.
Wij hebben goede ervaringen met DSW. Zowel mijn ouders van even in de tachtig met veel ziekenhuis bezoek, als wijzelf met een aantal chronische klachten, die vooral extra fysiotherapie noodzakelijk maken, als onze studerende kinderen zijn verzekerd bij DSW en hebben prima ervaringen.
deze website plaatst te weinig reacties van klanten van DSW. Wellicht is DSW een fijne verzekering omdat ze nog relatief kleinschalig zijn.
Omdat wij geen samenwerking hebben met DWS kunnen verzekerden geen ervaringen delen over deze verzekeraar. Deze zorgverzekering afsluiten is helaas niet mogelijk via Independer.nl. U kunt wel de premies van DSW vergelijken op Independer.nl.