voordelige verzekeringen met dezelfde aanvulling

2 reacties

Goededag wij zijn beide 55 en 50 jaar oud en verzekerd bij de menzis met aanvullende verzekeringen . Zijn er ook voordelige en goedkopere zorgverzekeringen met aanvullende verzekeringen mijn man heeft vaak fisio therapie nodig omdat hij Atypische MS heeft en epelepsie en 2 gebitsprothes. ZElf heb ik atrose en jicht en ben chronisch ziek bronchistus en gebruik daar medicijnen voor zoals ook voor de hoge bloedruk en cholesterol. Ik heb over het algemeen een goed gebit van mezelf.Sorry het is misschien een beetje lang verhaal maar ik snap echt niets van de vergelijkingen en weet dan ook niet wat het beste en voordeligste is voor ons wij zijn collectief verzekerd via de gemeente lingewaard, bedankt voor uw reactie,s mvg al

door alie op 24 Nov 2011, 03:26

alie schreef: Goededag wij zijn beide 55 en 50 jaar oud en verzekerd bij de menzis met aanvullende verzekeringen . Zijn er ook voordelige en goedkopere zorgverzekeringen met aanvullende verzekeringen mijn man heeft vaak fisio therapie nodig omdat hij Atypische MS heeft en epelepsie en 2 gebitsprothes. ZElf heb ik atrose en jicht en ben chronisch ziek bronchistus en gebruik daar medicijnen voor zoals ook voor de hoge bloedruk en cholesterol. Ik heb over het algemeen een goed gebit van mezelf.Sorry het is misschien een beetje lang verhaal maar ik snap echt niets van de vergelijkingen en weet dan ook niet wat het beste en voordeligste is voor ons wij zijn collectief verzekerd via de gemeente lingewaard, bedankt voor uw reactie,s mvg al

Beste Alie,
Wij helpen u graag verder met het maken van een vergelijking. Het makkelijkste is als we u persoonlijk te woord kunnen staan in verband met uw zorgwensen. U kunt ons bereiken op 035 626 55 44 doordeweeks tot 21.00 uur.

Zorgverzekering vergelijken? Op Independer.nl vind je snel de zorgverzekering die het beste bij je past.

Gebruikers-avatar
Moderator

door Ellen Glerum op 25 Nov 2011, 10:58