6 reacties
Het is voor helaas niet mogelijk om u op de manier advies te geven
Wij raden u dan ook aan om op onze website een vergelijking te maken van verschillende verzekeraars. In een paar eenvoudige stappen vindt u online wat voor u de beste zorgverzekering is.
Wel hebben wij van o.a. steunzolen en pedicure de vergoedingen per verzekeraar op een rijtje gezet.
http://www.independer.nl/zorgverzekerin ... ingen.aspx
Wanneer u er niet uit komt kunt u ons altijd bellen op 035-6265544.
Zorgverzekering vergelijken? Op Independer.nl vind je snel de zorgverzekering die het beste bij je past.
Wanneer u diabetespatient bent wordt podotherapie vanuit de basisverzekering vergoed. Voor alle vergoedingen vanuit de basisverzekering betaalt u eerst een eigen risico van € 170.-. Daarboven worden de kosten volledig vergoed. Of u in aanmerking komt voor de vergoeding van podotherapie kunt u bij uw verzekeraar navragen. Hier zitten nog een aantal voorwaarden aan.
Zorgverzekering vergelijken? Op Independer.nl vind je snel de zorgverzekering die het beste bij je past.
Mijn verzekering heb ik vergeleken in december om ook podoloog en chropractor vergoeding te krijgen.
Chiropractor krijg ik wel vergoed.
Deze met elkaar vergeleken betaal om een na hoogste premie.
Nu ik de zolen declareer krijg ik 0,0.
Waardeloos de pagina van het vergelijken.
Ik heb juist voor de chiropractor en podoloog de extra verzekering.
Kan niet gewoon lopen zonder zolen.
Dan had ik nog duurdere zorg nodig gehad.
Ik voel mij flink in de maling genomen met de goede 'Keus'
Het maakt u niets uit maar ik ben volgend jaar zeker niet meer bij delta loyd dat is dan nu al zeker!!!!!!
Omdat wij niet weten welke verzekering u afgesloten heeft kunnen wij helaas niet voor u uitzoeken waar het mis is gegaan. Op onze website hebben wij een overzicht staan van alle vergoedingen voor podotherapie:
https://www.independer.nl/zorgverzekeri ... rapie.aspx
Wanneer u hulp nodig heeft kunt u ons altijd bellen, wij zijn u graag van dienst. Ons telefoonnummer is 035-6265544.