Independer Forum

Vind ik leuk

Wat vind je goed aan Independer of waar ben je blij mee? Hier kun je jouw complimenten en positieve feedback kwijt.

Verschil Service Provider en Huisvolmacht Hej Ik vroeg me af wat het verschil is tussen een Service Provider en een Huisvolmacht. Ik heb al heel wat liggen zoeken maar ik vind nergens een duidelijk antwoord. Sorry als dit topic...
Reacties
1
Bekeken
254
Gestart door:
Tom C
op
Intermediair of gevolmachtigd agent Hoi Ik vroeg me af of Independer een intermediair is, of een gevolmachtigd agent? Ook begrijp ik dat jullie onderdeel zijn van de Achmea groep. Dus als jullie verzekeringen van Achmea verkopen, krijgen...
Reacties
2
Bekeken
87
Gestart door:
Nico
op
Welkom op het Independer Forum Welkom op het Independer Forum. Wil je discussiëren over een verzekeraar, financieel product of over je verzekering? Of in contact komen en ervaringen delen met andere bezoekers? Op het forum van Independer...
Reacties
18
Bekeken
13293
Gestart door:
independer
op
AllSecur zeer slecht! ZEER SLECHTE ERVARING MET ALLSECUR! SCHANDALIG HOE JE BEHANDELD WORDT. OVEREENGEKOMEN AFSPRAKEN BESTAAN OPEENS NIET MEER EN JE WORDT ALS LEUGENAAR NEERGEZET EN VERVOLGENS AFGESCHEEPT EN DOORGESTUURD NAAR DE RECHTSBIJSTANDVERZEKERING; LET OP...
Reacties
0
Bekeken
421
Gestart door:
patman12
op
Wachttijd bij orthodontie Het zou van grote hulp zijn als er bij de vergelijkingen van verzekeringen voor orthodontie aangegeven wordt of er al of niet sprake is van een wachttijd. Bij een aantal verzekeraars geldt...
Reacties
0
Bekeken
360
Gestart door:
RRPP
op
Bereikbaarheid Op jullie website staat: "Op zaterdag 27 december zijn we bereikbaar van 10:00 uur tot 18:00 uur en op zondag 28 december zelfs van 10:00 uur tot 22:00 uur. We helpen je graag!" Bel...
Reacties
1
Bekeken
624
Gestart door:
Pedro
op
Aevitae Wat hebben wij voor ruime keuzen elimantair en surplus
Reacties
1
Bekeken
673
Gestart door:
Kitty
op
Teleurgesteld in independer Ik ben zwaar teleurgesteld door de klantenservice van independer. Dinsdagmiddag 29 juli was er een zware storm bij ons in Zuid-Limburg en mijn auto raakte beschadigd. Ik melde de ontstane schade,en nu zegt independer...
Reacties
0
Bekeken
936
Gestart door:
Logister
op
Autoverzekering Bij mijn aanvraag voor een auto verzekering via Independer waren door onbekende oorzaak mijn schadevrije jaren niet opgenomen bij de verzekering waardoor ik aanzienlijk meer ging betalen. Echter met een telefoontje `s-morgens op...
Reacties
2
Bekeken
1897
Gestart door:
W.Booister
op
reisverzekering wat ben ik blij met independer, niet meer alle sits afzoeken, maar gewoon 1 klik bij independer , ben echt helemaal blij met de site.
Reacties
0
Bekeken
2017
Gestart door:
pvdongen
op
bromfiestverzekering ik wil graag weten wat de beste bromfiets verzekering is geboorte datum 14-05-1963 kenteken D-120-tk en heb 8schade vrije jaren wil dekking wa volledig casco maand premie
Reacties
1
Bekeken
2553
Gestart door:
nettie50nb
op
Independermedewerkster en zelfstandig denken.Prima! Onlangs las ik de berichten van Karlijn Moll over de hervormingen van de "uitstraling" van Independer. Met huisstijlen en corporate optreden heb ik ook wel affiniteiten en ging haar googelen. Daarbij vond...
Reacties
1
Bekeken
2741
Gestart door:
kritikaster
op
De (voelbare) Independer-passie Het is interessant hoe jullie Independer (nu zonder .nl) verderontwikkelen. Vanuit de afwijzende kritische periode na de "samenwerkingsaankondiging" met Achmea tot heden. Met het marketingbegrip CI (Corporate Identity) is de herkenbare huisstijl...
Reacties
13
Bekeken
5246
Gestart door:
kritikaster
op
Kan nie waar zijn.......moet je kijken! Misschien doe ik de (oudere) Independermedewerkers er een lol mee; een oude nieuwsbrief in de oude huisstijl met een foto van oudere collega's erbij. De jonge Independergeneratie kan tenminste hèt grote verschil...
Reacties
1
Bekeken
2650
Gestart door:
kritikaster
op
reisverzekering bij ZELF.NL Geachte Forum, Bij een reisverzekering wereldekking, afgesloten bij ZELF.NL wij zijn bestolen in de V.S. Een verklaring, politierapport en bewijsstukken. ZELF.NL eigenschuld je bent niet zorgvuldig geweest, wij...
Reacties
1
Bekeken
2969
Gestart door:
ellende2@hetnet.nl
op
energie prijzen geachte independer, waarom hebben jullie geen advies voor gas/stroom prijzen per 1/3jaar? is dit een ideee Denk dat veel gebruiker daarvan zullen smullen, mvg. sjaak hoffer ps.;0,01 % commersie ,en je hoort me niet meer
Reacties
0
Bekeken
3099
Gestart door:
koetje110@hotmail.c
op
zorgstelsel geachte independer, uit het verleden blijkt: medicijnen kunnen goedkoper worden inmgekocht, patienten krijgen medicijnen voorgeschreven die niet hoeven ( chloresterol),top is te zwaar dus extra kosten die in de zorg kunnen, leven wij...
Reacties
0
Bekeken
3506
Gestart door:
fredv
op
Zeer tevreden, veel voordeel te halen Al mijn lopende verzekeringen heb ik eens vergeleken met de aanbiedingen via Independer. Inmiddels heb ik diverse verzekeringen opgezegd een opnieuw via Independer afgesloten waardoor ik nu al tientallen euro`s per maand goedkoper uit...
Reacties
0
Bekeken
3490
Gestart door:
Lee
op
Jouw mening is belangrijk voor ons Fijn dat je je ervaring met ons wilt delen. Je mening is erg belangrijk voor ons. We horen graag wat je goed vindt aan onze site, maar ook wat we nog kunnen...
Reacties
0
Bekeken
3690
Gestart door:
independer
op
Independer

Als je op deze buttons klikt, plaatsen Facebook, Twitter en Google+ cookies.

Ik ga akkoord

Volg ons ook voor tips, alerts en het laatste nieuws!