Overzichten Unive

3 berichten

Na slecht 1 jaar, keer ik definitief Univé de rug toe. De reden hiervoor is dat ik het hele jaar niet wist waar ik (administratief gezien) aan toe was omdat de overzichten absoluut onduidelijk zijn. Heb het probleem bij de klantenservice (overigens zeer aardige medewerkers!) aangekaart maar Univé blijkt niet in staat een duidelijk formulier te ontwikkelen, waarop duidelijk vermeld staat waarom iets niet vergoed wordt (eigen risico of geen dekking). Ik ben verbaasd over het klantcijfer van Univé op deze site. 7,4 is m.i. een veel te hoog cijfer.

door mvl op 18 nov 2010, 12:31

Hoi,

De ervaring die je hier beschrijft herken ik niet. Ik krijg keurig en snel afreken specificaties en als ik bel krijg ik antwoord op mijn vraag. Ik snap dus wel waarom Unive een dergelijk hoog klanten tevredenheid cijfer haalt. Maar zoals bij elk bedrijf: er zijn tevreden klanten en klanten waar het om wat voor reden niet gesmeerd loopt. Dat zal bij elk bedrijf gelden. Waar gewerkt wordt zijn meestal mensen betrokken. en waar mensen betrokken zijn, worden wel eens fouten gemaakt.
Gr
Remco

door Remco op 19 jan 2011, 10:15

Zeer slecht verzekeraar!

Niet alleen de verzekering zelf, maar ook de telefonische medewerker/ster, vooral een van de vele die bij Univé Zuid-Holland zit, bijvoorbeeld mevrouw Paula de Jong, zo ongemanierd en achterdochtig persoon ben ik nog nooit tegen gekomen!

André

door André op 28 jul 2014, 14:52

Als je op deze buttons klikt, plaatsen Facebook, Twitter en Google+ cookies.

Ik ga akkoord

Volg ons ook voor tips, alerts en het laatste nieuws!