Anderzorg

20 berichten

Helaas duurt op dit moment de reactie van Anderzorg op e-mail een week!!
Als je inhoudelijke vragen hebt krijg je 'standaard' antwoorden.
Vergoeding aangevraagd via hun site: snelle reactie hierop. (ondanks dat dit gedeclareerd werd eind december (drukke periode))
LET OP!!! je moet wel (als je het EXTRA PAKKET afneemt) voor kinderen ook aangeven dat zij dit EXTRA pakket willen hebben.

Kinderen krijgen niet 'standaard' als 1 van de ouders het Extra pakket heeft ook het Extra pakket. (vreemd want ik kan mij geen reden verzinnen waarom je je kinderen NIET (omdat het zelfs gratis is) in het Extra pakket verzekerd.

Heb op dit moment een heftige discussie hierover met Anderzorg.
Mijn dochter schijnt vorig jaar Niet Extra pakket verzekerd te zijn geweest en voor dit jaar WEL.
Vreemd want ik heb geen enkele wijziging doorgegeven.
Hoe kan het dan zijn dat zij nu WEL Extra pakket verzekerd is?
Vorig jaar dus schijnbaar niet en nu loop ik een declaratie van meer dan € 400,- mis !!
We wachten op reactie van Anderzorg hierover. (duurt nu al langer dan 3 weken)

door rennie op 25 jan 2011, 12:50

hallo.
ben nu 1 jaar klant bij Anderzorg en heb alleen een basisverzekering.heb verschillende onderzoeken/medicijnen enz gehad,alles door hun geregeld/betaalt,heb niets zelf voor moeten schieten,ze hebben met zeer veel zorgverleners een contract,zelfde als Menzis omdat ze er een onderdeel van zijn.als je vragen hebt kun je live chatten en krijg je DIRECT antwoord.oordeel na 1 jaar:uitstekend.en oh ja,zij zijn de op 1 na goedkoopste!!

door wakker zijn spaart geld op 08 okt 2011, 21:43

rennie schreef: Helaas duurt op dit moment de reactie van Anderzorg op e-mail een week!!
Als je inhoudelijke vragen hebt krijg je 'standaard' antwoorden.
Vergoeding aangevraagd via hun site: snelle reactie hierop. (ondanks dat dit gedeclareerd werd eind december (drukke periode))
LET OP!!! je moet wel (als je het EXTRA PAKKET afneemt) voor kinderen ook aangeven dat zij dit EXTRA pakket willen hebben.

Kinderen krijgen niet 'standaard' als 1 van de ouders het Extra pakket heeft ook het Extra pakket. (vreemd want ik kan mij geen reden verzinnen waarom je je kinderen NIET (omdat het zelfs gratis is) in het Extra pakket verzekerd.

Heb op dit moment een heftige discussie hierover met Anderzorg.
Mijn dochter schijnt vorig jaar Niet Extra pakket verzekerd te zijn geweest en voor dit jaar WEL.
Vreemd want ik heb geen enkele wijziging doorgegeven.
Hoe kan het dan zijn dat zij nu WEL Extra pakket verzekerd is?
Vorig jaar dus schijnbaar niet en nu loop ik een declaratie van meer dan € 400,- mis !!
We wachten op reactie van Anderzorg hierover. (duurt nu al langer dan 3 weken)

De naam zegt het al. Het is een ander z'n zorg niet de hunne

door Gast op 27 nov 2011, 17:38

Drama met anderzorg ze hebben teveel premie automatisch afgeschreven. Ingeschreven via de consumenten bond dus ik dacht dat zit wel goed. 1 keer gemaild (geen andwoord) een keer gebeld, niks geregeld nog een keer gebeld weer niks geregeld.
Ga maar weer mailen ik durf de premie niet terug te laten storten want dan ben je niet verzekerd. Advies ga er niet heen!

door TH de b op 19 jan 2012, 16:48

Anderzorg, onderdeel van Menzis, geeft inderdaad andere zorg, of liever gezegd, geen zorg. Mijn leverancier stuurt declaraties voor zaken die niet en/of incompleet zijn geleverd, en ondanks mijn klachten bij Anderzorg, wordt er gewoon uitbetaald. Hierdoor zit ik zonder functionele hulpmiddelen, daar waar de WET voorschrijft dat je ten alle tijde recht hebt op een hulpmiddel dat je beperking (zo goed als mogelijk) opheft. Nou bij Anderzorg dus niet, want het geld is door de frauderende instrumentmaker al ingepikt, en ik krijg verder alleen maar uitstel/afwijizingen.

De directeur (Rogier van Boxtel) WAS ooit humanist, maar hij lijkt wel 180 graden te zijn omgedraaid en nu tellen alleen de eigen euro's.

Anderzorg = geen zorg. Voor mij het laatste jaar.

door hulpmiddelengids op 07 jun 2012, 17:21

Beste heer/mevrouw,

Wij zien uw bericht en willen u toch nog graag een tip meegeven.
Als u een klacht heeft ingedient bij uw zorgverzekeraar en niet tevreden bent met de uitkomst dan kunt u terecht bij de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ). De stichting helpt u bij het oplossen van problemen tussen u en uw zorgverzekeraar. Dit kunnen zij doen door bemiddeling van de Ombudsman Zorgverzekeringen of door een bindende uispraak van de Geschillencommissie Zorgverzekeringen.
Voor meer informatie over het SKGZ verwijzen wij u graag naar hun internetsite: www.skgz.nl.

Independer

door Annemiek Helmink op 09 jul 2012, 11:13

Gelukkig, er zijn nog een paar mensen blij met anderzorg.
Gewoon afwachten want die zal anderzorg op een gegeven moment ook wel tegen de haren instrijken.
dat is namelijk het enige waar ze wel heel goed in zijn. ze maken fout op fout, gaan naar deurwaarders, willen niet luisteren etc.etc.
volgens mij is anderzorg het strafbankje van menzis, als je bij menzis een paar foutjes hebt gemaakt dan wordt je niet ontslagen, nee je moet voor straf naar anderzorg, veel erger dan ontslag.

problemen met anderzorg, stap naar de geschillencommissie zorgverzekering, www.skgz.nl.
Daar kennen ze anderzorg inmiddels heel erg goed

door stephanus op 06 maart 2013, 09:46

Beste heer/mevrouw,

Ik wil u graag helpen om de problemen die u met Anderzorg hebt op te lossen. Als u daarvoor openstaat dan kunt u uw gegevens naar het volgende e-mailadres sturen: webcare@anderzorg.nl.

door Webcare Anderzorg op 07 maart 2013, 11:56

Waarschuwing voor als je je kinderen mee verzekert inclusief tandartsverzekering.
Ik heb een gezinspolis en iedereen is gelijk verzekert, inclusief de tandarts.
Krijgen je kinderen te maken met orthodontie dan heb je een groot probleem: Anderzorg vergoed hiervan 0,0!!
Klik je op de lijst vergoedingen van dit onderwerp dan lees je het maximum wat vergoed wordt. Dan vond ik acceptabel en ging in ervan uit dat het goed zou komen. Niet dus. Kinderen onder de 18 krijgen helemaal geen orthodontie vergoed.
Anderzorg had op zijn minst bij die lijst vergoedingen orthodontie moeten vermelden dat dit alleen op volwassenen van toepassing is en dat je kinderen hiervoor niet kunt verzekeren.
Waardeloos. Zo houdt je de premie laag: minder vergoeden. tja.
En natuurlijk: ik had de kleine letters moeten lezen.
Ik ga overstappen en adviseer iedereen met kinderen hetzelfde. Was het maar december.

door Harry Ko op 24 apr 2014, 20:50

Heel goed van je dat je dit vertelt op het forum.

Ik kan er nog aan toe voegen dat gezinspolissen in het algemeen niet gunstig zijn.

Voor orthodontie moet je oppassen bij de keuze in december: bij de meeste zorgverzekeraars zit dit in de gewone aanvullende verzekering ( dus niet in de tandartsverzekering) . Ik geloof uitgezonderd Menzis. Let ook op: de kinderen kunnen verzekerd worden bij de ouder die de hoogste aanvullende verzekering heeft. Dus de moeder kan bijv. Een aanvullende verzekering nemen met hoge vergoeding voor orthodontie ( voor kinderen!) en de vader neemt bijvoorbeeld helemaal geen aanvullende verzekering. Ook hoeven moeder en vader niet bij dezelfde zorgverzekeraar verzekerd te zijn.

door Mathilde op 24 apr 2014, 23:23

Als je op deze buttons klikt, plaatsen Facebook, Twitter en Google+ cookies.

Ik ga akkoord

Volg ons ook voor tips, alerts en het laatste nieuws!