Independer Forum

Belabberde administratie

Reacties
1
  1. Gepikeerde klant

Ik ben sinds 01/01/2012 GEEN klant van Agis. Blijkt dat deze zorgverzekeraar mij alsnog begin dit jaar een factuur heeft gestuurd voor een vermeende extra sessie bij de fysiotherapie in 2011. Ik bel om te informeren hoe dit kan en dat dit niet correct is. Hierop wordt ik verwezen naar de instantie die de facturen naar de zorgverzekeraar verstuurt. Die houden dat bij. Er wordt met die instantie gebeld en zij lopen dat na en geven ter plekke aan dat dit niet klopt waarop ik op dezelfde dag WEDEROM met Agis bel opdat de factuur ongedaan gemaakt wordt. Geeft Agis aan dat dat dit NIET kan en verwijzen mij weer naar de zorggroep. Ik bel WEDEROM met deze instelling en geef aan dat er zsm een actie moet komen richting Agis. Dit duurt helaas weken en omdat IK alsmaar niets hoor bel ik wederom met de zorggroep. Men is aan het 'onderzoeken'. Stuurt Agis een herinnering terwijl ik EERDER tegen die medewerker van Agis heb medegedeeld dat ik niet bereid welke kosten dan ook te betalen en dat zolang de zorggroep bezig is zij de zaak onhold moeten zetten. DOOR DE BELABBERDE ADMINISTRATIE VAN Agis/zorggroep heb ik uiteindelijk ZELF de factuur moeten betalen ZONDER DE VERHOGING van 2,50 euro DIE IS OPGELEGD omdat het niet aan mij lag dat het even duurde voordat zij e.e.a. konden rectificeren. Blijkt dat ik achteraf het BEDRAG AD 36,- WEL TERUG heb mogen ontvangen echter MINUS die 2,50 verhoging!! Gewoonweg ZIELIG en ik zal dan ook nooit meer bij deze zorgverzekeraar een verzekering afsluiten.

Plaats een reactie
Independer haalt het beste in verzekeraars naar boven

Als je op deze buttons klikt, plaatsen Facebook, Twitter en Google+ cookies.

Ik ga akkoord

Volg ons ook voor tips, alerts en het laatste nieuws!