Independer Forum

Wat gebeurt er met mijn lening als een bank failliet gaat

Reacties
33
  1. Gast

Ik heb een doorlopend krediet bij de dsb bank en moet in november en december
    exact hetzelfde aflossingsbedrag betaleN. hOE kan dit omdat bij een doorlopend krediet je termijn bedrag naar beneden hoort te gaan indien je niets opneemt van je lening. Moet ik nu elke maand hetzelfde bedrag betalen ?
    En is opname ooit nog mogelijk ?

2. Jon
    Ze zijn het overzicht daar een beetje kwijt; op andere forums lees je verhalen over mensen die nog niets van hun PL hebben opgenomen, dus een 0 saldo hebben, maar opeens wel een brief van de curator hebben gekregen dat ze een aflossingsbedrag moeten betalen en een machtiging moeten afgeven. Ook als je de de PL in zijn geheel aflost gaan de brieven ( en aflossing als je een machtiging hebt afgegeven) gewoon door. Een afmelding bij BKR als je de lening wilt opheffen zal dan ook niet snel gebeuren; bij een achterstand in de betaling zullen ze daarentegen wel je een negatieve BKR vermelding geven. Zie dan ook niet zo snel gebeuren dat er weer overzichten worden gegeven. En dan maar goed controleren of al je betalingen zijn verwerkt want dat is een handmatige actie op dit moment bij DSB.
  3. dsb schadeclaim
    Sluit je aan bij een nieuwe website !
    dsbschadeclaim.nl en help ons mee om de oplichtings praktijken te stoppen.
Plaats een reactie
Independer haalt het beste in verzekeraars naar boven

Als je op deze buttons klikt, plaatsen Facebook, Twitter en Google+ cookies.

Ik ga akkoord

Volg ons ook voor tips, alerts en het laatste nieuws!