4 reacties
Ik heb een vraagje over een verzekering afsluiten bij CZ.Ik wil graag een CZ Direct verzekering afsluiten maar ik heb bij de Menzis een schuld staan van mijn verzekering.Alles wordt nu wel netjes betaald maar ik ben uit de aanvullende verzekering gegooid zeg maar.
Nu heb ik geen tandarts verz en geen aanvullende verzekering waardoor ik een stuk minder kan met mijn verzekering.....vooral omdat ik meer ben van de alternatieve geneeswijzen.Dat kan dus nu niet want dat wordt niet gedekt.
Kan ik bij CZ wel een verzekering krijgen waardoor ik zowel tandarts als aanvullend verzekerd ben?
En eigenlijk wil ik met de standaard Zorgverzekering ook over naar CZ....ben nl totaal niet tevreden over de Menzis.
Wie kan mij daar meer over vertellen want ik snap het niet helemaal meer.
Met vriendelijke groet,
maarssen,19-11-2009 hallo vragen steller,halaas heb ik deelfde problemen met menzis ze gooien je eruit als je maar twee dagen te laat betaald dreigen met deurwaarders enz.verder is de service knudde,en zeer onvriendelijke mensen,om naar een andere verzekring over te stappen moet je eerst al je schulden betaald hebben en als je daar bewijs voor hebt ontvangen van menzis,kun je gewoon over ,vervelend maar waar ,ik ben ook nog steeds an het zoeken nar een goede gebruioksvriendelijke zorgvezekeraar ,waar je mee kan praten als er problemen zijn (inive schijnt dit laatste jaard beste te zijn geweest volgens haar eigen klanten)veel succes met overstappen giddyupgo maarssen
Hi,
ik hoop dat jullie een verzekering kunnen vinden die dyslexie kan verzekeren..., en vinden jullie het zelf niet vreemd dat een verzekeraar (of wie dan ook) niet vriendelijk is tegen wanbetalers?
Rekeningen dien je gewoon op tijd te voldoen, zoniet, dan pluk je er de vruchten van (bij Univé overigens ook).
Grt,
Gerrit
Waarom neemt men een aanvullende verzekering. Tandarts kosten worden bijna door geen enekle verzekering betaald, of de premie is schadalig hoog. Neem het basis pakket. Het eigenrisico blijft toch en de dekking is prima.In dit land is het alleen maar toegestaan dat verzekeringsmaatschappijen schandalig veel verdienen. De premie verschillen zijn zo minimaal. De eu zou eens moeten kijken of er spraken is van een kartel vorming.