5 reacties
Zilveren Kruis Achmea stuurt u uiterlijk 16 november 2010 een persoonlijk aanbod voor 2011 toe. In ons premieoverzicht zorgverzekeringen vindt u een totaal overzicht van alle nieuwe premies basisverzekering per zorgverzekeraar.
Kijkt u ook op onze zorgverzekering website waar we u passend advies geven.
Verhoging Zilveren Kruis Achmea
Wij vinden dit echt schandalig allemaal en blijft elk jaar maar aan de gang,Wat is het in 2012 160 euro per maand? en 2013 175 euro? en je krijg er minder voor terug tja ziektenkosten stijgen alles blijf maar stijgen en we zouden zoet krijgen na zuur? laat me niet lachen.Vraag ik me ook wel eens af wij moeten vanaf 2011 147,00 euro gaan betalen per maand wat eerst 132,00 was maar betalen alle buitenlanders dit nou ook en imigranten? hier in nederland want voor een kuchje gaan ze al naar de huisarts
Beste Samantha,
Helaas zijn er in Nederland honderdduizenden mensen die hun premie niet betalen. De hoogtes van de premie rijzen inderdaad de pan uit. Tja we zijn nu eenmaal flink gen@@it door onze eigen regering. Eerst kreeg je nog 250,- euro terug als je geen gebruik had gemaakt van enige medische zorg. Nu mag je al een (verplicht) eigen risico betalen ter hoogte van 170,- euro. Het zal ook niet lang meer duren voordat wij de premie niet meer kunnen opbrengen.
Achja, de regering geeft nu eenmaal meer om kunst en cultuur, pompt liever jaarlijks 7 miljard aan ontwikkelingshulp in een bodemloze put en gooit jaarlijks 13 miljard euro aan geld voor integratie over de balk. Ojah dat mag ik natuurlijk allemaal niet zeggen. oohps
Met vriendelijke groet,
Martijn
Z K Achmea wil een grote stoot mensen trekken -gepensioneerden -via collectiviteits kortingen :zorgverz collectief gepensioneerden HBO werknemers -dit is een truc -waar niets tegenover staat -maar wel veel vanaf wordt gehaald -denk aan rollators
En een collectief uitgebreid blijf vitaal pakket -3 maal niks hoor
gepensioneerden 65+ -zoals alle ouderen krijgen mancos -ik copd longemfyseem -4e fase
ik rein, heb basis -collectief -en 2 sterren
Basisverzek -thuis situatie- zuurstof nodig -wordt vergoed ,mits gecontacteerd
Door mijn 2 sterren :100% verzekerde buitenland dekking,mits gecontr
Ik 2 maal per jaar -1 mnd lang grieks eiland -naar kinderen -dan heb ik ook in griekenland zuurstof nodig toch ,mits gecontr--probleempje !
nu oppassen :100% buitenland dekking ? -wel lopend of fietsend -of met de niet vergoede rollator ?-maar VLIEGEND OVER HET BUITENLAND :NEE
per 28 sept 2010 met een alg flodderbriefje : GEEN VERGOEDING-wel of niet gecontr - gepensineerden en de collectiviteits verzekering NEE en een 100% buitenland dekking- nee dus !!
de klou is dus 100% buitenland dekking -maar niet vliegend over het buitenland /EU -ik noem dat niet 100% -ze hebben weer een maas gevonden ? nee -sterker nog -ze niet volgens het regelement en de polisvoorwaarden bezig --Ik durf ZK AChmea nu FOUT GEDRAG -niet volgens de voorwaarden van enige WET OP DE ZORGVERZEKERING bezig te noemen
NB ik was collectief voor gepensioneerden verzekerd -weet u nog? en bovendien een collectief uitgebreid vitaal pakket -weet u nog ? maar niet te vitaal graag -en liever ook niet gepensioneerd -want bij ouderen komen er mancos!
En die 100% buitenland dekking -kruipend lopend fietsend -JA
VLIEGEND OVER -NEE
geen zuurstof -alles zelf betalen --via MEDIDISC ??
pas op :ook weer zo eentje : E 400 extra en btw graag !-voor 1 maal retour over de EURO UNIE ? --FOUTIEF BEZIG : ze declareren U de dubbele benodigde zuurstof in het vliegtuig -want zij willen geen risico lopen -als het vliegtuig tegenwind heeft -de 5 minuten tegenwind wordt over
de 3en1/2 dubbel gedeclareerd -dus u mag betalen voor dubbele hoeveelheid -7 uur -bingo -heeft de directeur en managent 3.000 man weer een huisje op grieks eiland van
LEUK ZO-N ZORGVERZEKERING ZK ACHMEA --niet doen dus