7 reacties
CZ PZP presteert het om de uitgebreide tandartsvergoeding van €1820 voor 2010 terug te brengen naar 75% van €1150 max. voor 2011 en zonder de betrokkenen op fatsoenlijke wijze te informeren. Zelfs de frontoffice van CZ PZP geeft hier een draai aan en verwijst naar de wijzigingen en het vergoedingoverzicht voor 2011. Wie maakt zich hier ook erg boos over?
ik vind het een onredelijke aanpassing van de vergoedingen voor de tandarts. per 2010 een uitgebreide tandartsaanvulling gedaan voor 3 jaar. met de tandarts dus een plan opgesteld voor de noodzakelijke behandelingen. nu valt het plan na 1 jaar al in duigen. dit is niet redelijk. je wordt verplicht om 3 jaar minimaal deze premie te betalen en je hebt nu dus geen enkele rechten meer. het is een eenzijdige afspraak van de verzekering. als je ze belt wijzen ze naar de politie die akkoord gegaan is met deze aanpassingen. en uh bedankt. ik heb er wat voor over om een goed gebit te hebben, maar dit gaat te ver. ik ben druk bezig een andere zorgverzekeraar te zoeken. niet dat het gras daar zoveel groener is maar ze moeten weten dat ze te ver zijn gegaan. hoezo ZORG ???
maj schreef:ik vind het een onredelijke aanpassing van de vergoedingen voor de tandarts. per 2010 een uitgebreide tandartsaanvulling gedaan voor 3 jaar. met de tandarts dus een plan opgesteld voor de noodzakelijke behandelingen. nu valt het plan na 1 jaar al in duigen. dit is niet redelijk. je wordt verplicht om 3 jaar minimaal deze premie te betalen en je hebt nu dus geen enkele rechten meer. het is een eenzijdige afspraak van de verzekering. als je ze belt wijzen ze naar de politie die akkoord gegaan is met deze aanpassingen. en uh bedankt. ik heb er wat voor over om een goed gebit te hebben, maar dit gaat te ver. ik ben druk bezig een andere zorgverzekeraar te zoeken. niet dat het gras daar zoveel groener is maar ze moeten weten dat ze te ver zijn gegaan. hoezo ZORG ???
Goedemorgen,
Als medewerker van CZ lees ik jullie berichten. Graag verzoek ik jullie contact met ons op te nemen om jullie nader te informeren over de voorwaarden van de vergoedingen voor Tandartsbehandelingen PZP.
Tevens kunnen we dan aangeven waar de informatie hierover terug te vinden is. Wij zijn bereikbaar via telefoonnummer 013 5938090.
Met vriendelijke groet, CZ Zorgverzekeringen
Wat ik grappig vindt is dat ik mijn wensen heb aangegeven (lees mijn huidige ziektekostenverzekering bij FBTO) en nu krijg ik als alternatief een maatschappij die per maand veel duurder is???? FBTO heeft een prachtig modulepakket waarbij je alleen hoeft te verzekeren wat je nodig hebt en mijn vraag is waarom komt er nu een maatschappij naar boven die duurder is?????
Ook ik ben boos mede doordat mijn vrouw ook bij cz zit maar de gewone tandarts verzekering heeft en ik de dure extra waarvoor ik 40 euro per maand meer betaal maar nou komt het ik heb nu eigenlijk 4 kanaalbehandelingen nodig, zijn ontstoken nou kost dit zo rond de 2400 euro omdat ik de dure verzekering heb krijg ik vergoed 1150 euro dus moet ikzelf 1250 euro bijbetalen ( dat heb ik niet dus met gevolg hevige pijn en ook een ontsteking denk ik bij m`n oor )als ik zo`n goedkopere verzekering had genomen die mijn vrouw heeft wordt er van de de 2400 euro 80% vergoed dus moet ze 450 euro bijbetalen dus even resume ik betaal 1250 plus 500 extra per jaar kost het mij 1750 euro en mijn vrouw 450 euro .Nou schiet mij maar lek hoe dat kan,ik stel voor dat we met vele anderen maar moeten uitkijken naar een andere verzekering of de goedkopere gaan nemen