9 reacties
Weet iemand welke verzekering Straterra en concerta vergoed. IK ben namelijk verzekerd bij de Amerstfoortse die bovenstaande medicatie voor mijn zoontje met ADHD in 2009 geheel heeft vergoed en waar voor 2010 nu drastisch in is gesneden en nu maar een maximum vergoed van 250 euro. deze medicatie kost 150 euro per maand en hij heeft dit echt nodig, andere medicatie slaat namelijk niet aan.
Ik vind het echt belachelijk, als je in Nederland medisch niet in orde bent, wordt je gestraft en zie je maar hoe je aan je medicatie komt. Ongelofelijk waar gaat dit land naar toe. Wie kan mij op bovengenoemde zo snel mogelijk bericht geven?
Met vriendelijke groet,
Bianca van den Bijllaardt
Hallo Bianca,
Op www.adhd.nu staat een overzicht van verzekeraars die deze medicijnen wel vergoeden.
Succes!
Frank
Bianca schreef:Weet iemand welke verzekering Straterra en concerta vergoed. IK ben namelijk verzekerd bij de Amerstfoortse die bovenstaande medicatie voor mijn zoontje met ADHD in 2009 geheel heeft vergoed en waar voor 2010 nu drastisch in is gesneden en nu maar een maximum vergoed van 250 euro. deze medicatie kost 150 euro per maand en hij heeft dit echt nodig, andere medicatie slaat namelijk niet aan.
Ik vind het echt belachelijk, als je in Nederland medisch niet in orde bent, wordt je gestraft en zie je maar hoe je aan je medicatie komt. Ongelofelijk waar gaat dit land naar toe. Wie kan mij op bovengenoemde zo snel mogelijk bericht geven?
Met vriendelijke groet,
Bianca van den Bijllaardt
Avero Achmea met aanvullende verzekering (extra) vergoedt alles 100% ook je eigen bijdrage.