5 reacties
Heeft u een vraag over de zorgverzekering van Zilveren Kruis Achmea? Of misschien wilt u uw ervaringen delen met andere mensen?
Schrijf uw bericht op ons forum over de zorgverzekering van Zilveren Kruis Achmea.
Ik vertelde Zilveren Kruis bij aangaan van de verzekering op 1.1.2006 dat ik een chronische rehab behandeling onderga in Mexico post auto-ongeluk waarop ik werd verteld"geen bezwaar" zolang het rehab program werd bevestigd (het werd bevestigd) door universiteits ziekenhuis te Gent Belg. (in Terneuzen was er bij de revalidatie arts geen plaats); nadat Zilveren Kruis 1 kwartaal in 2006 gedeeltelijk had betaald hebben ze sindsdien geweigerd elke behandeling te betalen zodat mijn conditie vanwege mijn 4 cm kortere linkerbeen vanwege implant in gebroken Femar alsmede getwist bekken (was op 5 plaatsen gebroken) en elleboog ontving een metalen sling; het resultaat van het ontbreken van behandelingen is nu dat ook mijn rechter heup snel verslijt alsmede andere gewrichts pijnen e.d. steeds erger worden, alsmede hyperventilatie vanwege de stress
Jacques JL de Bruijn
Goedendag,
Volgens de polis die ik van u heb voor mijn zorgverzekering staat dat er tevens een reisverzekering in zit, kun u mij ook een annuleringsverzekering aanbieden en wat zijn de kosten daarvoor.
mijn polisnr. is BSN 120852408(8956)
Hoop dat u mij zsm een antwoord kunt geven op mijn vraag.
Met vriendelijke groet,
R. Wouters
Beste Rita,
Met onze zorgverzekering ben je tijdens een vakantie al prima gedekt voor onverwachte medische kosten.
Daarnaast heb je met een reis- en annuleringsverzekering een ruime dekking voor je bagage, vervangend vervoer en verblijf en een annuleringsdekking. Met deze annuleringsdekking ben je beschermd tegen vervelende kosten als je gedwongen bent je vakantie te annuleren of onderweg af te breken. Deze verzekering is er vanaf €57,50 per jaar.
Alle informatie is te vinden op onze website, of je kunt bellen naar 0900-8435.
Tenslotte nog een kleine tip: voor je eigen privacy raad ik je aan om voorzichtig om te gaan met je BSN en/of polisnummer op fora. Op deze manier kunnen kwaadwillenden niet hun voordeel met deze informatie doen.
Andy, webcare Zilveren Kruis Achmea