3 reacties
Heeft u een vraag over de zorgverzekering van Groene Land Achmea? Of misschien wilt u uw ervaringen delen met andere mensen?
Schrijf uw bericht op ons forum over de zorgverzekering van Groene Land Achmea.
Beste nederland
het gaat niet goed met de verzekering van het ziekenfonds
he b mij nooit overgeschreven ben mu ergens anders geplaatst blijkt dat er schulden waren ,,, die zijn inmiddels opgeheven maar wat blijkt ze hebben 2009 em 2010 niet ontvangen daar ik het wel heb over gemaakt en de incasso gaat gewon met ze mee ook de rechter gaat met de incasso mee dat hebbenze al geplaatst op in ternet dat je wel erg van goede huizen moet komen om te kunnen winnen .. maar al mijn geld is weg en incasso blijft voet bi stuk houden zij zijn voor het groeneland en niet voor de cliente dus al ga je naar de rechter je bnet toch de closs
Beste Lot,
Situatieschets is niet helemaal duidelijk voor een buitenstaander zoals ik, maar dat de financieele nood hoog is en ook je gevoel van onrecht. Het voelt vast als 'vechten tegen de bierkaai'. Advies: zoek een schuldhulpverlener en juridische hulp, als je dat al niet gedaan hebt. Hoop dat je de regie weer in handen krijgt.
Sterkte.
n.b. je mag me op de hoogte houden via twitter @zorgmaffia