17 reacties
prima dat er een site als deze is.
echter wel een opmerking,waarom staat ohra basisverzekering bij jullie als beste deal?hopelijk toch niet omdat er via jullie hier korting verkregen kan worden en jullie dus hier aan verdienen?
als ik intyp dat ik een basisverz van anderzorg wil staat er dat deze niet online afgesloten kan worden?anderzorg en zekur zijn de goedkoopste 2,ook zonder jullie korting.vorig jaar[was toen nog geen klant anderzorg] toen ik op jullie site keek viel me dit ook al op,hopelijk zetten jullie anderzorg op een plaats die ze verdienen,min plaats 2.Daarbij ben ik nu 1 jaar klant bij hun,hun klantenservice is absolute top,je kan rechtstreeks met hun chatten en je krijgt de info die je vraagt![plus de op 1 na goedkoopste!!!!]
In onze vergelijkingen wordt in het zoekresultaat in eerste instantie de top 3 verzekeringen met de beste prijs-kwaliteitverhouding getoond. Dat zijn verzekeringen die je ook direct via Independer.nl kunt afsluiten. Dit zoekresultaat is speciaal ontwikkeld voor de mensen die snel de juiste verzekering willen vinden.
Om te laten zien dat er mogelijk ook goedkopere verzekeringen zijn, wordt naast de top 3 altijd de goedkoopste aanbieder getoond.
Verzekeraars met wie Independer.nl geen samenwerking heeft, komen niet in het top 3 zoekresultaat voor. Dat verkorte resultaat is immers bedoeld voor bezoekers die snel de beste verzekering willen vinden en regelen. Zonder samenwerking kan de verzekering niet online worden afgesloten, wat voor deze doelgroep juist een voorwaarde is.
Om eerlijk te wezen zo zijn we toen de tijd opgevoed, heb ik er geen kruimel voor over om nog activa te storten in een bodemloze politieke put. De verzekeraars zijn de bewakers van corrupte systeem.
Ik verwacht dat het aantal wanbetalers en of verstandigen gaat ver drievoudige. Het word onbetaalbaar gemaakt, waarbij kosten en baten analyse uitslaat, negatief voor de gebruiker.
Dacht laat ik eens op independer kijken.
Maar het valt mij echt heel vies tegen.
Sorry dat ik zo negatief ben.
Maar b.v zoals als je verwezen wordt voor adhd medicatie welke site je kunt kijken voor vergoedingen.
Nou kan je wel vertellen dat dit echt waardeloos is.
En dan ook nog eens dat mijn verzekering het meeste uitgebreide wat je kunt krijgen hier wel voor ruim voor 70 euro meer in de mnd wordt aangeboden!!
Dus al met al.... jammer, maar independer is dus echt niet de oplossing.
Althans zeker niet voor mij.
Zorg extra duur door spookfacturen Turien&Co.
Ziektekostenverzekeraar Turien&Co stuurt in 2011 extra rekeningen over 2008 en 2009. Het betreft eigen risico van circa E 550. De extra kosten van euro 550 doen de eerdere premievergelijkingen in het niet vallen. Bij Turien&Co ben je zelfs bij een lage premie extra duur uit.
Je zult maar voor Turien kiezen omdat je denkt goedkoop uit te zijn!
Koala schreef:Heb net zorgverzekeringen vergeleken op deze site. Opvallend is dat de resultaten verschillen als je de premie per maand of per jaar laat zien. Niet alleen wordt de Top-3 van verzekeraars anders, maar ook de premie die je per maand/jaar betaalt bij een en dezelfde verzekeraar. Hoe komt dit?
Dit komt omdat de meeste verzekeraars bij een jaarbetaling een extra korting bieden. Bekijk hier het overzicht van deze extra kortingen. De vergelijking wordt gemaakt op basis van beste prijs én kwaliteit.
Zorgverzekering vergelijken? Op Independer.nl vind je snel de zorgverzekering die het beste bij je past.