2 reacties
Uit de informatie van independer begrijp ik dat het voor mensen met een goed gebit vaak beter is om tandartsbezoek zelf te betalen en daarvoor dus geen verzekering te nemen.
Ik vind het geen enkel probleem om kleine kosten zoals reguliere controles zelf te betalen. Echter ik wil graag tot een hoog bedrag verzekerd zijn voor eventuele geheel onverwachtse problemen die met mijn gebit zouden kunnen optreden.
Omdat de kans daarop klein is ben ik bereid een hoog eigen risico te nemen (alleen op tandartskosten) en verwacht dat daardoor de premie lager wordt. Bestaat deze verzekering?
Bart schreef:Uit de informatie van independer begrijp ik dat het voor mensen met een goed gebit vaak beter is om tandartsbezoek zelf te betalen en daarvoor dus geen verzekering te nemen.
Ik vind het geen enkel probleem om kleine kosten zoals reguliere controles zelf te betalen. Echter ik wil graag tot een hoog bedrag verzekerd zijn voor eventuele geheel onverwachtse problemen die met mijn gebit zouden kunnen optreden.
Omdat de kans daarop klein is ben ik bereid een hoog eigen risico te nemen (alleen op tandartskosten) en verwacht dat daardoor de premie lager wordt. Bestaat deze verzekering?
Helaas bestaat er geen eigen risico voor een aanvullende tandverzekering. Het eigen risico is er alleen voor de basisverzekering. Bekijk hier het vergoedingenoverzicht voor de tandarts.
Zorgverzekering vergelijken? Op Independer.nl vind je snel de zorgverzekering die het beste bij je past.
1