7 reacties
Je kan een Groeigemakspaarekening bij de ABN AMRO laten openen. Hier krijg je dan ook een spaarpas bij. Met die spaarpas kan je dan ook internetspaarrekeningen openen. Let op overboekingen kunnen alleen plaatsvinden tussen de spaarrekeningen. Geld kan er wel naar toe geboekt worden, maar als je geld van de rekening wil afhalen, moet je dat met de spaarpas bij een geldautomaat doen.
Hoi! Ik zit al een tijdje bij NIBC direct, een internetspaarrekening met 2.6 % rente en zonder voorwaarden of kosten. Het enige is dat je alleen geld naar je eigen rekening kan overmaken of vanaf je eigen rekening kan storten. Maar dat is volgens mij bij de meeste spaarrekeningen wel zo. Het bevalt in ieder geval prima.
Een bankrekening openen geeft een hoop gedoe en kost ook nog eens geld, namelijk de zogenaamde bankkosten per jaar. Je kan beter een internetspaarrekening openen. Het gaat vrij makkelijk bij bijvoorbeeld Moneyou ofzo. Gewoon via internet en geen rare kosten!
Daarom zou ik zeggen; internetsparen is uiteindelijk toch het beste; geen kosten en toch een hoge rente. Op websites zoals internetsparen.net kan je zo zien welke banken de hoogste spaarrente op internetsparen geven.
Vr. groet,
Heersma
Hoi mensen,
Ik voel helemaal met jullie mee.
Ik zit bij de SNS bank. In 1 woord een klote bank. Slechte service. Moeilijk bereikbaar. Je kunt geen geld storten aan de kas.
En dat terwijl ik in de handel zit en alles casch ontvang. Noodgedwongen moet ik het in mijn oude schoen bewaren. Vedre maak ik veel gebruik van een wereldpas. Maar het functioneert twee keer per jaar niet. Het houdt er gewoon mee op waardoor ik niet meer bij mijn rekening kan. Om weer een nieuwe pas te krijgen dien ik 2 weken te wachten.
Sinds een jaar jaar heb ik een extra rekening geopend bij de Triodos Bank. Hier waren geen kosten aan verbonden. Fantastisch deze bank. Je hebt direct antwoord op al je vragen en er zijn geen verborgen kosten. Dus als de SNS het weer eens laat afweten, pin ik mijn geld bij de Tiodos Bank.
Ik raad de Triodos Bank aan.
mvr gr De Raaf