Spaarloon al ontvangen?

296 reacties

je belt je suf en je wordt van het kasje naar de muur gestuurdt ben er zo klaar mee het is gewoon te gek voor woorden dat je moet bidden en smeken om er achter te komen waar je eigen centen zijn

door linda op 08 Okt 2010, 21:59

nou de ABN gaat een spoedactie maken van het vrijgeven van mijn spaarloon aangezien ik het 13 september al heb aangevraagd, en als het goed is staat het morgen op mijn rekening....
we gaan het zien misschien heb ik hier morgen een blij berichtje!

door donny op 11 Okt 2010, 10:00

Ik heb zojuist ook een spoedprocedure laten opstarten maar de meneer wist mij te vertellen dat ook dit nog tot 5 werkdagen kan duren.

door Bos op 11 Okt 2010, 17:03

gister de spoedactie ingezet en vandaag netjes binnen.
hoppakee!

door donny op 12 Okt 2010, 12:27

Ik heb al sinds 10 september schriftelijk een aanvraag ingedient hierna nog 2x digitaal.

Maar tot op de dag van vandaag 15 oktober nog niets op mijn rekening, en als je belt kunnen ze je niets vertellen dan dat je maar moet blijven wachten.

door astrid op 15 Okt 2010, 14:30

ING doet het weer fraai:
Op 30 september heb ik via hun 0900 (zoveel cent per minuut) nummer het spaarloon opnieuw laten blokkeren. Zou allemaal keurig in orde komen.
Echter: daarna ontving ik een rekeningafschrift gedateerd 7 oktober waarin staat dat mijn tegoed nog steeds vrij opneembaar is en dat dit maar 1 % rente geeft i.p.v. de 2,35 % bij een geblokkeerd tegoed.
Hieruit blijkt maar weer dat ING zijn klanten totaal niet serieus neemt.
Ze verwachten natuurlijk dat ik weer hun dure 0900 nummer bel om dit recht te zetten.
Ik ga echter eerst mijn andere ING rekening leegmaken en bij een andere bank onderbrengen want wat mij betreft mag ING met hun graaiende "tob" bestuurders hetzelfde lot ondergaan als vorig jaar de DSB.
Daarna kan ik mij altijd nog bij de curator melden om de 2,35 % rente op te eisen.

door Johan uit Goor op 21 Okt 2010, 22:30