2 reacties
Bij somige verzekeringen worden b.v lidmaatschaps gelden vergoed .
Soms zie je ook extra acties staan en bij interpolis is dit niet het geval .
Ik heb interpolis zorg actief 4 sterren en verwacht ook dat er veel zorgkosten vergoed worden ik heb ook heel veel jaren geen zorgkosten gehad .
Let op :Sommige medicatie worden niet vergoed door de apotheek maar wel door de verzekering ,vraag mij alleen af waar dat onder valt .
Groet zonnetje
basfloor schreef: Bij somige verzekeringen worden b.v lidmaatschaps gelden vergoed .
Soms zie je ook extra acties staan en bij interpolis is dit niet het geval .
Ik heb interpolis zorg actief 4 sterren en verwacht ook dat er veel zorgkosten vergoed worden ik heb ook heel veel jaren geen zorgkosten gehad .
Let op :Sommige medicatie worden niet vergoed door de apotheek maar wel door de verzekering ,vraag mij alleen af waar dat onder valt .
Groet zonnetje
Dit verschilt inderdaad per verzekeraar. De vergoedingen hiervoor kunt terugvinden in de polisdetails via onze vergelijking, of op de website van de verzekeraars. Wilt u meer weten over bepaalde medicijnvergoedingen, daar kunt u meer informatie over vinden op mijnmedicijnvergoeding.nl.
Zorgverzekering vergelijken? Op Independer.nl vind je snel de zorgverzekering die het beste bij je past.
1