Independer Forum

Slechte ervaring met Freo

Reacties
88
  1. Markbob
    Ik ben dik tevreden met freo had € 5000,00 geleend in augustus 2016 en in 4 maanden terug betaald
    Een prima bank. En het was in 5 werkdagen geregeld.

Groetjes M G........ uit Schiedam
  2. Sacha
    Vreselijke ervaring met Freo
    Heb 2 huizen zonder hypotheek, wilde geld lenen voor een kleine verbouwing
    Ik heb dus nul woonlasten
    Dit wilden en konden ze niet geloven
    Eindeloos werd mij gezegd dat dit niet kon en niet voorkwam
    Eindeloos werd ik niet geloofd
    Eindeloos gezeik aan de telefoon, totdat ik razend werd

het zijn daar absolute idioten die niet nadenken en alleen maar standaard vreagen stellen en geen idee hebben dat er ook mensen zijn zonder woonlasten

Ze zijn daar totaal geindoctrineerd want je moet woonlasten hebben

Ik heb dit aangetoond met mijn bankafschriften maar helaas .... dit kan niet

ga liever naar een ander die misschien meer rente vraagt maar noet zo stupide is
  3. Simone - Freo
    Beste Sacha,

Vervelend om te lezen dat uw ervaring met Freo zo negatief is.

Op dit moment heb ik geen inzicht in uw aanvraag. Inhoudelijk kan ik daardoor ook niet op uw bericht reageren.

Telefonisch geef ik graag verdere toelichting met betrekking tot uw aanvraag. Hiervoor kunt u contact opnemen via 088-3210003, u kunt dan vragen naar Simone of Fleur.

Simone, Freo
  4. Milow
    Helemaal mee eens. Ze zijn vreeselijk.
  5. Milow
    [quote="Bas Laurier"]Ben op het moment in het bezit van twee huizen en mijn oude huis wordt 5 Augustus verkocht. Gebeld met Freo sistuatie uitgelegd en ook uitgelegd dat er een restschuld overblijft na de verkoop van het 2e huis met de vraag of zij die over willen nemen.Dit was geen probleem.Inkomsten en alles doorgenomen en daarna een formulier ontvangen en ingevuld.Alle gevraagde documenten erbij.Komt men een week later terug met de mededeling dat de lening niet verstrekt kan worden omdat er nog 2 hypotheken zijn.Ik weer uitgelegd dat die er inderdaad zijn maar niet meer na 5 Augustus.Ik kon lullen als Brugman maar kreeg te horen dat er dan een nieuwe toetsing bij BKR gedaan moest worden na 5 Augustus.Ik gezegd geen probleem doe dat dan maar.Werd me daarna medegedeeld dat ik dan maar een nieuwe aanvraag moest doen via de website.Ik uitgelegd dat ze alle gegevens al hebben en alleen opnieuw hoeven te toetsen na 5 Augustus.Dat was totaal onmogelijk en alleen een nieuwe aanvraag was een mogelijkheid.Ik heb het maar opgegeven en vraag die lening maar ergens anders aan.Voor mij nooit meer Freo[/quote],,,

Ongeveer hetlzfde verhaal,ik vind ze vreeselijk.
  6. Andre
    [quote="Markbob"]Ik ben dik tevreden met freo had € 5000,00 geleend in augustus 2016 en in 4 maanden terug betaald
    Een prima bank. En het was in 5 werkdagen geregeld.

Groetjes M G........ uit Schiedam[/quote]

Als je geld hebt dan kan je zelfs bij Rabobank alles regelen. 4 maanden tijd zegt al genoeg bijna 1000 euro p/m terug betalen. We hebben over echt lenen he!! Voor een aanvraag had ik 10 euro overgemaakt van Rabo-naar Rabo, en ze hadden bijna 2 dagen de tijd nodig om uit te zoeken of die 10 euro was overgemaakt op hun rek.terwijl die in 0,1 sec wordt overgezet. Afschuwelijk toch!!
  7. Fleur - Freo
    Beste Milow,

Het is natuurlijk niet onze bedoeling om dit gevoel te veroorzaken. Ik zou dan ook graag met u in contact komen om meer toelichting en uitleg te kunnen geven.

Zou u daarom contact met ons op willen nemen? U kunt ons bereiken via telefoonnummer 088-321 00 03. U kunt dan vragen naar mij of mijn collega Simone.

Alvast bedankt!

Fleur, Freo.
  8. Fleur - Freo
    Beste Andre,

Vervelend om te horen dat u het gevoel heeft onnodig lang te hebben moeten wachten op het overmaken van een bedrag. Graag zou ik ook met u in contact komen, om toe te lichten waarom dit bijna 2 dagen geduurd heeft.

Zou u daarom contact met ons op willen nemen en vragen naar mijzelf of mijn collega Simone? Dat kan via telefoonnummer 088-312 00 03.

Fleur, Freo.
Independer

Als je op deze buttons klikt, plaatsen Facebook, Twitter en Google+ cookies.

Ik ga akkoord

Volg ons ook voor tips, alerts en het laatste nieuws!