Independer Forum

RUGKLINIEK IPRENBURG TE VEENHUIZEN

Reacties
7
  1. marijn,kirsten Berichten: 1

Woensdag 11 september 2013

Met een spoed indicatie voor een hernia en heel veel pijn kon ik nergens snel worden geopereerd ook de bemiddeling van het Ziekenfonds Zilverkruis Achmea bracht geen soelaas.
    Ik ben in contact gekomen met de Rug Kliniek Iprenburg deze gaf mij het advies breng de scan naar ons toe en wij gaan deze zo snel mogelijk beoordelen.
    De volgende dag werd ik gebeld dat ik op de spoedlijst kon komen en de volgende dag kon worden geopereerd dat was of krijg je de hoofdprijs.
    De behandeling en de operatie kan menigeen een voorbeeld aan nemen en dan ook een dikke pluim.
    Met mij gaat het naar achtweken geweldig, pijn vrij en ik loop alweer 2xanderhalf uur.
    Het is veel geld 8220,00 euro voor de operatie en het is onbegrijpelijk dat de Ziekenfondsen niet willen vergoeden, die ook nog goedkoper is en veel minder complicaties heeft.
    Maar als je het kunt betalen twijfel dan niet je krijgt nergens een betere behandeling.
    Heel veel dank voor de goede zorg.

Ben Eising

2. Gebruikersavatar
    Tamar de Jonge Berichten: 19
    Beste Ben,

Dank je wel voor je positieve reactie op Rugkliniek Iprenburg. Om andere bezoekers van onze site nog beter te helpen kun je eventueel ook een review geven over deze kliniek. Je ervaring komt dan in onze zorgzoeker bij Rugkliniek Iprenburg te staan en draagt bij aan het gemiddelde klantcijfer.

Via de volgende link kun je gelijk je beoordeling achterlaten:

http://www.independer.nl/ziekenhuis/rug ... stap1.aspx

Vriendelijke groet,
    Angela Hoogendoorn
  3. Harry Nieboer
    Na ruim 5 jaar nog steeds klachtenvrij na behandeling in Veenhuizen met de PTED techniek. Het is een grof schandaal dat deze geweldige operatie - en de enige waarmee ik te opereren was na een hernia binnen het foramen waar noch orthopeed , noch neurochirurg mij konden helpen, tenzij er boor- of breekwerk van wervels aan te pas zou komen, nog steeds niet vergoed wordt, een methode die alleen al in Europa duizenden keren is uitgevoerd, alleen omdat de heren neurochirurgen die denken het alleenrecht te hebben op herniaoperaties, onder leiding van voormalig hoogleraar prof. Peul uit Leiden deze methode hebben bestempeld als niet voldoende te zijn beproefd en uitgetest ( niet voldoen aan de norm en de stand van de wetenschap!)Nog schandaliger vind ik de houding van zorgverzekeraars die ondanks twee gerechtelijke uitspraken in hoger beroep waarbij zij veroordeeld waren tot uitbetaling omdat volgens de rechtbank deze methode wel voldoende beproefd en volgens de huidige stand van de wetenschap werd beoordeeld, nog steeds vinden dat je om voor vergoeding in aanmerking te komen maar een proces moet aanspannen. Waar halen ze de gore moed vandaan? En een minister die zich volkomen laat chanteren en niet durft op te treden, maar wetsovertreders gewoon hun gang laat gaan!
    Gelukkig was ik wel in staat om de rekening te betalen, maar hoe moet het met mensen die dat niet kunnen? Pijn blijven lijden tot het uiteindelijk met al die pijn leidt tot de wao en uiteindelijk tot de bijstand?
    Schande!!!
    Harry Nieboer
  4. José Harleman
    Afgelopen augustus 2014 ben ik geopereerd door Dhr. Iprenburg aan een foraminale hernia. Ik had al 2 jaar klachten en na contact met de kliniek van Dhr. Iprenburg werd mij verteld dat mijn hernia met de PTED methode (welke door Dhr. Iprenburg wordt gebruikt) verwijderd zou kunnen worden en dat deze met een traditionele operatie niet bereikbaar zou zijn. In heb begin na de operatie dacht ik dat het beter ging en na drie maanden was er nog steeds zenuwpijn in het linkerbeen, Ik dacht dat dit bij het herstel hoorde. Begin Juni 2015 werd de pijn steeds heftiger en moest ik weer de volledig dosis Diclofenac slikken en ook dat hielp weinig.
    Ben in Spanje bij een arts geweest met een nieuwe MRI, die uitwees dat de hernia L4/L5 (zelfde plaats) nog steeds aanwezig was. Deze arts vertelde mij dat onderzoek had uitgewezen dat video operatie (zo noemde hij de methode van Dhr. Iprenburg) toch echt slechte resultaten boekten omdat het zicht te slecht is vooral bij een hernia in het foramen. Ben nu een week geleden opnieuw geopereerd door deze arts Dr. Seara, ziekenhuis St. Elena, Torremolinos en na deze operatie voelt het direct wel beter.
    Verder moet ik wel vermelden dat de ontvangst, behandeling en verzorging in de Ipfenburgkliniek erg goed is al vindt ik van nazorg eigenlijk geen sprake. Ik krijg nu ook allerlei medicijnen mee tevens voor het herstel van de zenuw. Ik wilde graag mijn verhaal plaatsen omdat ik voorafgaand aan mijn keuze voor de Iprenburgkliniek ook veel ervaringen heb gelezen van mensen die een operatie hebben ondergaan en je maakt toch ook naar aanleiding daarvan je keuze. Ik hoop daarom dat mijn verhaal ook anderen kan helpen met het bepalen van hun keuze. Mijn les is wel dat het beter is nog eens naar een andere arts te gaan, ook omdat financieel belang steed meer gaat meetellen.
  5. Dirk van der Wardt
    Kunt U mij uitleggen waarom,en door wie negatieve berichtgevingen over rugkliniek Iprenburg tegelijk weer van deze site gehaald worden?
  6. Gebruikersavatar
    Marleen Schepers Berichten: 28
    Beste meneer van der Wardt,

Helaas kan ik niet achterhalen over welke negatieve berichtgeving het gaat. Als er wordt voldaan aan de huisregels laten wij in principe het bericht altijd staan. Ervaringen van klanten zijn juist heel waardevol.
  7. Cazares
    U hebt een consumentenkrediet voor het bereiken van uw persoonlijke projecten of om een eenvoudige behoefte te voldoen.
    Heeft u een vraag? Een expert zal gewillig reageren
    Voornaam
    e-mail:
    geen mobiel
Plaats een reactie
Independer

Als je op deze buttons klikt, plaatsen Facebook, Twitter en Google+ cookies.

Ik ga akkoord

Volg ons ook voor tips, alerts en het laatste nieuws!