2 reacties
Beste lezers van dit Forum,
Ik weet niet of dit het juiste forum is om te melden dat er ook nog hele goede kredietverstrekkers / tussenpersonen zijn in Nederland. Ook ik heb weleens een mindere ervaring gehad, echter vrij recent zijn zo waanzinnig geholpen dat ik dat toch wel graag wil delen met andere 'leners'.
Wij, gezin met twee kleine kids, hebben in het verleden een paar fouten gemaakt. resultaat: 3 dure financieringen bij Arenda / Interbank en de NVB bank. Totaal krediet circa 60.000 euro. Overal betaalden wij forse rentes. Niemand kon ons helpen, terwijl wij graag af wilden betalen, maar met rentes van rond de 9 - 10% gaat dat lastig.
Via renteverlagers.nl (onderdeel van CAN) hebben wij alle financieringen samen kunnen voegen op een vaste rente met een looptijd van 10 jaar. We betalen nu inclusief rente en aflossing minder als wij eerst deden alleen aan rente en zijn er gewoon binnen 10 jaar klaar mee. Ook hebben wij NIETS hoeven betalen voor advieskosten voor de verzekeringen. Gewoon een paar euro per maand premie voor de verzekering en de rente en aflossing voor de persoonlijke lening. In 10 jaar schuldenvrij met minder lasten als nu.
Wellicht is dit forum alleen bedoeld voor negatieve uitlatingen, maar ik wil hiermee ook aantonen dat er echt wel hele goede partijen zijn die er alles aan doen om de klanten te helpen met lagere lasten. Wij zijn hier een goed voorbeeld van.
Groet,
Een 'lener' die over een paar jaar van zijn schulden af is.....
Hallo,
dat vind ik erg intressant want ik heb door veel pech veel leningen lopen,te dure van bij elkaar 60000euro,hoge rente,bij elkaar betaal ik bijna 900euro aan de leningen per maand,zou graag lagere rente en aflossing per maand hebben
heb het geprobeerd maar mn man's salaris netto was 3000 per maand te laag om de leningen over te sluiten,zo jammer
ondanks dat hij 13e maand en veel over uren maak,tellen ze dat niet mee
groeten