4 reacties
Hallo,
Ik ben vorige maand van CZ overgestapt naar Ditzo voor 2012. Nu heb ik voor het tijdvak januari van beide verzekeraars een afschrijving gekregen. Ik las dat als je overstapte de nieuwe verzekeraar je zou uitschrijven bij de oude, dit is dan dus niet gebeurd.
Iemand enig idee wat ik nu het beste kan doen?
Gr.
Hans
hans schreef:Hallo,
Ik ben vorige maand van CZ overgestapt naar Ditzo voor 2012. Nu heb ik voor het tijdvak januari van beide verzekeraars een afschrijving gekregen. Ik las dat als je overstapte de nieuwe verzekeraar je zou uitschrijven bij de oude, dit is dan dus niet gebeurd.
Iemand enig idee wat ik nu het beste kan doen?
Gr.
Hans
Beste Hans,
U kunt dan de premie voor de maand januari storneren (van CZ) via uw bank of internetbankieren. Bekijk ook onze video: Premie zorgverzekering dubbel betaald: wat nu?
ik ben dus ook overgestapt naar Ditzo, was afkomstig van IZA, maar ik heb Iza NIET betaald en Ditzo int totaal niks. Ik heb inmiddels 7x contact gehad met Ditzo, via mail en telefoon, maar kom geen steek verder. Als dit de werkwijze is van Ditzo dan ben ik tot nog toe niet echt blij met mijn overstap (die me vooraf al veel slapeloze nacht heeft gekost omdat ik niet zomaar wou overstappen). Ik krijg ook geen rekeningnummer van Ditzo te pakken anders zou ik zelf de premie overmaken. Ik zit echter wel in de WSNP en mag geen nieuwe schulden maken. Ik ben dus ontzettend bang dat het allemaal fout gaat. Is er iemand die nog een oplossing weet? Ik krijg mijn salaris wekelijks en moet daardoor dus reserveren voor de premie, maar ik kan niet 2x in 1 maand betalen, dat geld kan ik dus niet missen.
Help???