opzeggen zorgverzekeraar

8 reacties

Hallo,
Ik heb me zojuist aangemeld voor een andere zorgverzekeraar voor 2012. Moet ik nu zelf mijn oude verzekering opzeggen? Of doet de nieuwe verzekeraar dit voor mij?
bedankt alvast
nanda

door nandademol op 07 Dec 2011, 23:12

nandademol schreef:Hallo,
Ik heb me zojuist aangemeld voor een andere zorgverzekeraar voor 2012. Moet ik nu zelf mijn oude verzekering opzeggen? Of doet de nieuwe verzekeraar dit voor mij?
bedankt alvast
nanda

Beste Nanda,
Uw nieuwe zorgverzekeraar zegt uw huidige zorgverzekering voor u op. Daar hoeft u zelf niets voor te doen.

Zorgverzekering vergelijken? Op Independer.nl vind je snel de zorgverzekering die het beste bij je past.

Gebruikers-avatar
Moderator

door Ellen Glerum op 08 Dec 2011, 09:45

Stel ik zeg mijn huidige zorgverzekeraar op, en kies via Independer.nl een nieuwe verzekering. (Heel kort door de bocht) Wat is mijn korting? Waarom via jullie?
Sorry als het antwoord hierop al ergens anders 'duidelijk' staat, ik vind de verzekeringsmarkt intransparant.

Met vriendelijke groet,

Bea

door BeavdWaag op 08 Dec 2011, 17:07

BeavdWaag schreef:Stel ik zeg mijn huidige zorgverzekeraar op, en kies via Independer.nl een nieuwe verzekering. (Heel kort door de bocht) Wat is mijn korting? Waarom via jullie?
Sorry als het antwoord hierop al ergens anders 'duidelijk' staat, ik vind de verzekeringsmarkt intransparant.

Met vriendelijke groet,

Bea

Beste Bea,
Voor een aantal verzekeraars heeft Independer.nl mooie kortingen verkregen. De kortingen kunt u hier terugvinden en staan ook in onze vergelijking.

Zorgverzekering vergelijken? Op Independer.nl vind je snel de zorgverzekering die het beste bij je past.

Gebruikers-avatar
Moderator

door Ellen Glerum op 08 Dec 2011, 17:53

Ik vertrek woensdagochtend naar het buitenland, t/m 26 jan 2012.
Als ik maandag overstap op internet, moet ik dan nog iets op papier tekenen? Zo ja, krijg ik die verklaring dan al de volgende dag met de post (dinsdag dus), zodat ik het overstappen VOOR woensdag as kan regelen? Bij voorbaat dank voor het antwoord.

door Prya op 10 Dec 2011, 08:00

Prya schreef:Ik vertrek woensdagochtend naar het buitenland, t/m 26 jan 2012.
Als ik maandag overstap op internet, moet ik dan nog iets op papier tekenen? Zo ja, krijg ik die verklaring dan al de volgende dag met de post (dinsdag dus), zodat ik het overstappen VOOR woensdag as kan regelen? Bij voorbaat dank voor het antwoord.

Dit is afhankelijk van welke (aanvullende) verzekering u gekozen heeft. Voor sommige (uitgebreide) aanvullende verzekeringen is een medische beoordeling nodig. Als dat het geval is kunt u deze formulieren direct uitprinten en invullen. Deze kunt u ingescand per e-mail of per post terugsturen. Als dit niet van toepassing is kunt u de aanvraag direct afronden via de website.

Gebruikers-avatar
Moderator

door Ellen Glerum op 12 Dec 2011, 12:08

wie is "ellen glerum" (een medewerkster van Independer?)

door jos wauben op 13 Dec 2011, 20:58

jos wauben schreef:wie is "ellen glerum" (een medewerkster van Independer?)

Beste Jos,
Ik ben inderdaad een medewerkster van Independer.nl. Ik beantwoord vragen en adviseer over zorgverzekeringen.

Vriendelijke groet,

Ellen Glerum

Gebruikers-avatar
Moderator

door Ellen Glerum op 14 Dec 2011, 10:02